«پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» در فرهنگسرای رسانه نقد و بررسی می‌شود

12:56 - 28 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۱۴۷
نشست نقد و بررسی کتاب «پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» در آستانه اربعین حسینی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

- طبق اعلام روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای رسانه به مناسبت اربعین حسینی نشست نقد و بررسی کتاب «پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» را برگزار می‌کند.

کتاب «پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» نوشته حامد طالبی به بررسی قدرت رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین و تاثیرگذاری آن در این زمینه پرداخته و آن را به عنوان یکی از رسانه‌های مهم برای معرفی نهضت امام حسین معرفی کرده است. این کتاب روز شنبه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

در خلاصه‌ای از این کتاب می‌خوانیم: پیاده‌روی اربعین از جمله رویداد‌های بزرگی است که همه ارزش‌های خبری مانند بزرگی، تازگی، مجاورت، دربرگیری، شگفتی و برخورد را با هم دارد. چنین ویژگی کم نظیری پیاده‌روی اربعین را به موضوعی بسیار قابل‌توجه در علوم خبری و ارتباطی تبدیل می‌کند.

«پیاده‌روی اربعین، رسانه شیعه» در فرهنگسرای رسانه نقد و بررسی می‌شوددر این جلسه نقد و بررسی حسین جودوی به عنوان منتقد و میثم رشیدی مهرآبادی به عنوان مجری حضور دارند.

این جلسه روز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به میزبانی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای زنده این جلسه که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرا مراجعه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *