آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد فرهنگ جهادی بود

15:26 - 26 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۶۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد، فرهنگ جهادی بود.
- علی شعبانی در نشست شورای مدیران قضایی استان، تقوا را از بزرگترین موفقیت‌ها برشمرد و کسب موفقیت را بدون رعایت نظم و انضباط غیرممکن دانست و گفت: تقوای الهی و نظم در امور، رمز موفقیت و رشد در کار‌ها است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بر اهمیت برنامه ریزی در کار‌ها تاکید کرد و گفت: نخستین گام در فرایند برنامه ریزی داشتن تصویری روشن از واقعیت‌های موجود جامعه است تا ضمن شناسایی فرصت‌ها و نیاز‌ها بتوان تنگنا‌های اساسی را شناسایی و برای از بین بردن یا کاهش اثرات آن برنامه ریزی مناسب کرد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین با اشاره به این که مشورت و نظرخواهی از دیگران به منظور استفاده از نظرات آنان مسئله‌ای عقلی است، گفت: یک نفر، هر قدر هم آگاهی‌های زیادی داشته باشد باز هم نمی‌تواند به همه ابعاد یک مسئله پی ببرد و مسئله را تنها از دیدگاه خویش ارزیابی می‌کند و چه بسا ابعادی از مسئله که در تصمیم گیری می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند از نظر وی مخفی مانده باشد.

وی با بیان اینکه مدیر باید اهداف سازمان را با نظارت مستمر محقق سازد، به موضوع جهادی بودن مدیریت اشاره کرد و گفت: آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد، فرهنگ جهادی بود و امروز مدیریت جهادی، تنها راهکار برون رفت از مشکلات و تنگنا‌هایی است که در جامعه وجود دارد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری، مسئولین و مدیران قضایی استان قزوین ضمن بازدید از زندان مرکزی استان با تعدادی از مددجویان ملاقات چهره به چهره داشتند همچنین برخی از پرونده‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

برچسب ها: قزوین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *