عزیزی: در ایراد گرفتن از اساسنامه جدید فدراسیون‌ها نباید کلی‌گویی کرد

8:45 - 26 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۴۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون گلف گفت: من اساسنامه جدید فدراسیون‌ها را که مطالعه کردم به موردی برنخوردم که منطق با اهداف فدراسیون‌ها نباشد
حمید عزیزی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اساسنامه جدید فدراسیون‌ها و انتقاد‌هایی که از آن می‌شود، اظهار داشت: با توجه به این که اساسنامه قبلی فدراسیون‌ها ایراداتی داشت لازم و ضروری بود که این اساسنامه و متعاقب آن آیین‌نامه‌ها به روز رسانی و تغییر کند که این اتفاق افتاد و اساسنامه جدید پس از تایید شورای نگهبان به فدراسیون‌ها ابلاغ شد.
 
وی افزود: من اساسنامه جدید فدراسیون‌ها را که مطالعه کردم به موردی برنخوردم که منطق با اهداف فدراسیون‌ها نباشد و در مجموع با کلیات آن موافقم. البته نظرات متفاوت است؛ اما اگر ایرادی هم وجود دارد باید به صورت مصداقی به آن اشاره کنیم و اینکه بخواهیم با کلی‌گویی از آن ایراد بگیریم فایده‌ای ندارد.

رئیس فدراسیون گلف در مورد اینکه آیا یکسان بودن اساسنامه فدراسیون‌ها ایراد محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: چه ایرادی دارد اساسنامه فدراسیون‌ها یکسان باشد؟ به نظر من نباید در خصوص این موضوع قضاوت زودهنگام انجام داد، به مرور زمان و بر اساس نتایج مشخص می‌شود که اساسنامه جدید فدراسیون‌ها چه ایراداتی دارد و نهایتا بعد از تجمیع همه ایرادات و پیشنهاد‌ها، باید بصورت یکجا اقدام به رفع مشکلات آن با طی فرایند قانونی شود؛ زیرا این فرایند بسیار دقیق و پیچیده است و به صورت موردی نمی‌توان یک به یک اقدام به رفع کرد.

عزیزی درباره عدم توجه به رشته‌های غیرفوتبالی اظهار داشت: ما باید زمینه را برای رشد رشته‌های ورزشی غیرفوتبالی مهیا کنیم. در طول روز اگر همه زمان‌هایی که در رسانه‌های مختلف به فوتبال اختصاص داده می‌شود را جمع بزنیم شاید به هزار ساعت برسد؛ اما به رشته‌هایی همچون گلف به طور میانگین تنها یکی دو دقیقه زمان اختصاص داده می‌شود. در چنین شرایطی چطور می‌شود انتظار داشت که رشته‌های غیرفوتبالی پیشرفت کنند.

وی در مورد اینکه چه توقعی در بحث بودجه از وزارت ورزش دارد، خاطرنشان کرد: در خصوص بودجه نمی‌توان توقع زیادی از وزارت ورزش داشت. چون در حال حاضر مشکلات معیشتی مردم و همینطور بحران کرونا و مشکلات ایجاد شده به خاطر تحریم‌ها باعث شده بودجه ورزش در اولویت و فوریت نباشد و باید حق داد که وزارت ورزش نتواند بودجه دلخواه فدراسیون‌ها را پرداخت کند. ما باید خودمان به دنبال درآمدزایی باشیم و در این مسیر انتظار داریم که از ما حمایت شود. اگر این حمایت صورت نگرفت آن وقت است که می‌توان وزارت ورزش را نقد کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *