داداش‌زاده: برخی پرسپولیس را به حاشیه می‌کشانند/ صدری باید پول بیاورد

0:30 - 27 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسدی و پاکدل قطعا جای خالی بازیکنانی که رفتند را نتوانستند پر کنند. اما رفته رفته با تیم هماهنگ می‌شوند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس شروع خوبی داشت، در نیمه نخست استقلال تاجیکستان مالکیت آنچنانی نداشت و توپ بیشتر در دستان شاگردان گلمحمدی بود اما در کل بازی خوبی بود. کسب این ۳ امتیاز را به همه هواداران، مدیریت، کادر فنی تیم تبریک می‌گویم.

وی در رابطه با نیمکت‌نشینی عیسی آل‌کثیر گفت: جای خالی او در زمین احساس می‌شد، اما به هر حال این موضوع به کادر فنی تیم مربوط است. قطعا اگر بود خیلی خوب می‌شد، اما ما نمی‌توانیم قضاوت کنیم، شاید شرایط خود آل‌کثیر مساعد نبوده و مصدوم بوده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا جای خالی نورالهی و مغانلو با خرید‌های جدید پرسپولیس پر شده است یا نه، عنوان کرد: اسدی و پاکدل جای خالی آنها را نتوانستند پر کنند. اما رفته رفته با تیم هماهنگ می‌شوند و بهتر خواهند شد.

داداش‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر پرسپولیس در شرایط سختی به سر می‌برد، تصریح کرد: عزیزی خادم باید شفاف سازی کند که چرا نگذاشتند بازیکن خارجی برای پرسپولیس گرفته شود. ما نیاز به یک فوروارد گلزن چه ایرانی چه خارجی و یک دفاع وسط خوب داریم. اگر هم نمی‌توانند بازیکن بیاورند لااقل همین بازیکنان را حفظ کنند.

وی افزود: پرسپولیس به دنبال حواشی نیست، اما با این کار‌ها دارند پرسپولیس را به حاشیه می‌کشانند و تیم را هم در لیگ و هم در آسیا جریحه‌دار می‌کنند. حداقل بیاییم مشکلات پرسپولیس را حل کنیم تا بتوانیم آبروی یک تیم ایرانی را در سطح آسیا حفظ کنیم.

داداش‌زاداه با اشاره به اینکه عمر حرفه ای بازیکنان فوتبال کم است، اظهار داشت: از وزیر ورزش می‌خواهم هر چه زودتر شرایط پرسپولیس را مشخص کند. تیم نیاز به پول و بودجه دارد. اگر بازیکن برود می‌گویند بازیکن بی‌غیرت بود اگر هم بماند که پولش را نمی‌دهند! مدیریت باشگاه باید حقش را از وزارت ورزش بگیرد. چون این تیم برای دولت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با استعفای سمیعی و مدیریت جدید سرخ‌پوشان گفت: از زحمات سمیعی تشکر می‌کنم، نام او در خانواده پرسپولیس ماندگار خواهد شد، چون تا زمانی که بود برای تیم زحمت کشید. شاید به خاطر شرایط بد پرسپولیس استعفا کرد. مدیریت جدید هم صادقانه باید پول بیاورد تا محبوب شود، اینکه فقط اسم سرپرست را یدک بکشد به درد نمی‌خورد.

وی در رابطه با شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: شاگردان گل‌محمدی قصد قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند پس نباید برایبشان فرقی داشته باشد که در کدام گروه قرار می‌گیرند و باید فقط به فکر برد باشند. پرسپولیس در لیگ بیست‌و‌یکم رقبای سرسختی دارد، سپاهان با خرید‌های که داشته در شرایط خوبی به سر می‌برد، همچنین گل گهر نیز برای تیم هزینه کرده و کار برای ما سخت شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *