نبرد سردار با قهرمان اروپا؛ آزمون پا جای طارمی می‌گذارد؟

15:16 - 23 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت امشب در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

- رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با ۸ دیدار آغاز خواهد شد و تیم‌های گروه E تا H به مصاف هم خواهند رفت. در گروه آخر رقابت ها، تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه که از سردار آزمون ستاره‌ی خط حمله تیم ملی ایران بهره می‌برد با تیم‌های چلسی، یوونتوس و مالمو سوئد همگروه است.

سردار آزمون این شانس را دارد تا باز هم مقابل باشگاه‌های بزرگ اروپایی به میدان رفته و درخشش داشته باشد. سردار در فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ قهرمانان اروپا عضو تیم روستوف بود و موفق شد عملکرد درخشانی از خود برجای بگذارد و در این تورنمت ۵ گل وارد دروازه رقبا کرد. مهاجم ایرانی موفق شد دروازه تیم‌های بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، آژاکس (۲ بار) و اندرلخت را باز کند.

پارسال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی با گلزنی مقابل یوونتوس باعث شد تیمش به جمع ۸ تیم برتر اروپا برسد و رقیب چلسی شود. مقابل چلسی هم مهدی توانست با یک گل قیچی برگردون فوق زیبا (که به عنوان گل فصل اروپا انتخاب شد) دروازه قهرمان اروپا را باز کند، اما تیمش نتوانست راهی مرحله بعد شود.

امسال سردار باید به مصاف هر دو تیم یوونتوس و چلسی برود، تیم‌هایی که پارسال دروازه آنها توسط یک ایرانی فتح شد و حالا یک ایرانی دیگر در فکر همین کار بزرگ است.

تیم‌های چلسی و زنیت امشب ساعت ۲۳:۳۰ در لندن به دیدار هم خواهند رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *