دستگاه قضایی در مسیر اجرای قانون حامی نیروی انتظامی است

15:41 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۶۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن تقدیر از خدمات رده‌های تخصصی پلیس از جمله پلیس راهور، گفت: هیچگونه تعرضی به نیرو‌های پلیس را بر نمی‌تابیم و تلاش می‌شود که در دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی ویژه‌ای از نیرو‌های انتظامی در مسیر اجرای قوانین داشته باشیم.
- دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان بیان داشت: اینکه برخی افراد به پلیس تعرض کرده و فیلم آن را با افتخار در فضای مجازی منتشر می‌کنند، نشان می‌دهد که هر یک از ما در حمایت از پلیس به خوبی ورود نکرده ایم و باید در این حوزه اقدامات جدی تری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: پلیس با حضور مستمر در راستای تامین امنیت مردم نقش آفرینی کرده و دشواری‌های این شغل را تحمل می‌کند، نباید مورد تعرض عده‌ای از افراد ناآگاه و قانون گریز قرار گیرد،در این راستا باید حمایت ویژه‌ای از نیرو‌های انتظامی به عنوان ضابطان دستگاه قضایی صورت گیرد.

دادستان کرمان یادآور شد: متاسفانه توسعه شهری در کرمان نامتوازن است و بار‌ها مشاهده شده که ضمن احداث بزرگراه‌ها و خیابان‌ها به نظم بخشی ترافیکی آن توجه لازم صورت نمی‌گیرد.

سالاری، حضور نیروی انتظامی در معابر، تجهیز معابر به سیستم‌های پایش تصویری و علائم هشداردهنده ترافیکی و پیش‌بینی و تامین پارکینگ را ضامن بهبود نظم عبور و مرور دانست و تاکید کرد و گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید به نقش و جایگاه پلیس برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی توجه لازم صورت گیرد.

وی حضور نیرو‌های پلیس راهور ردر سطح معابر را بسیار مشهود و ملموس دانست و از تلاش‌های دست اندرکاران این رده تخصصی پلیس تقدیر کرد.

در این آیین از خدمات سرهنگ مسعود محسنی رئیس سابق پلیس راهور شهرستان کرمان تقدیر و سرهنگ امین پاک ایزدی به عنوان رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان معرفی شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *