الهلال برنده جدال غول‌های آسیا/ وداع تلخ شاگردان مجیدی با لیگ قهرمانان

21:30 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۵۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های استقلال و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مجیدی شکست خوردند.

- تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ در چارچوب یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مجیدی با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند. گومیس(39) و الدوساری(56) برای نماینده عربستان گلزنی کردند تا نماینده ایران از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار برود.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری و سبحان خاقانی

ترکیب الهلال: 

المعیوف، الشهرانی، جانگ، البلیهی، البریک، ناصر الدوسری، الفرج، سالم، مارگا، پریرا و گومیس

*دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه ۳: تیزهوشی مدافعان استقلال اجازه نداد تا گومیس در محوطه جریمه فرصت گلزنی خلق کند.

دقیقه ۱۵: در حالیکه تمرکز استقلال روی تراکم در زمین خودی و استفاده از ضدحملات بود، روی یک موقعیت نصف و نیمه حسین زاده درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد، ولی ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعین الهلال دور شد.

دقیقه ۱۶: یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که ارسال دیدنی حسین زاده به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن بالاتر از بافتیمبی گومیس ضربه سرش را زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: باز هم یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که این بار نیز حسین زاده با یک ارسال دیدنی توپ را به روی دروازه فرستاد و پس از تأثیرگذاری یزدانی توپ به المعیوف گلر الهلال برخورد کرد و کمک داور مسابقه اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۲۳: تعویض جناح وریا غفوری و ارسال این بازیکن به سلمانی رسید. این بازیکن با حرکت خوبی که در عرض داشت، موقعیت شوت زنی به دست آورد، ولی ضربه او خیلی آرام بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

گزارش زنده| استقلال صفر - الهلال یک +ویدیو

دقیقه ۲۴: ارسال خوب وریا غفوری از سمت راست به روی دروازه الهلال، نصیب ارسلان مطهری شد. این بازیکن با شلیکی سر ضرب دروازه الهلال را تهدید کرد که با واکنش خوب و دیدنی المعیوف، توپ راهی کرنر شد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3256520_593.mp4']

دقیقه ۲۶: الهلال نیز در پاسخ به حملات استقلال یک موقعیت نصف و نیمه را به روی دروازه حسینی خلق کرد که شوت موسی مارگا در میان تعلل بازیکنان استقلال با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: ضربه راه دور امیرحسین حسین زاده را المعیوف گلر الهلال در دو ضربه مهار کرد.

دقیقه ۳۹: اشتباه محمدحسین مرادمند توپ را به دست گومیس رساند و او با ضربه چیپ توپ را به گل تبدیل کرد.

var player = videojs('player_543978_3255942',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3255942',{},function (data) {}); }));
نیمه دوم:
 
دقیقه ۵۱: ضربه الدوساری با واکنش حسینی به کرنر رفت.
 
دقیقه ۵۶: استقلالی‌ها در حالیکه از بازیکنان الهلال غافل شده بودند، موسی مارگا توپ را تصاحب کرد و با یک پاس خوب به سمت راست خط دفاعی استقلال سالم الدوسری را صاحب توپ کرد که فضای بسیار خوبی را مقابل خودش داشت و وریا غفوری چندین متر از او جا مانده بود که در نهایت الدوسری با شوتی دقیق توپ را از میان پاهای حسینی وارد دروازه استقلال کرد و گل دوم را به ثمر رساند.
var player = videojs('player_815472_3255956',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3255956',{},function (data) {}); }));
دقیقه ۶۰: ارسال مارگا از سمت راست به مرادمند رسید که این بازیکن در دفع توپ دچار اشتباه شد و ضربه او به پای پریرا برخورد کرد و راهی بیرون شد. 

دقیقه ۶۶: پاس آرش رضاوند پشت محوطه جریمه به بابک مرادی رسید که شوت پای چپ این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: پاس حسین زاده در گوشه محوطه جریمه به امین قاسمی‌نژاد رسید که شوت محکم این بازیکن را المعیوف در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۷۱: ارسال خوب امین قاسمی‌نژاد با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و عبدالله المعیوف گلر الهلال به زیبایی توپ را از روی خط دروازه برگرداند و راهی کرنر کرد.
 
دقیقه ۸۹:  روی اشتباه خط دفاعی استقلال، بازیکنان الهلال صاحب فرصت شدند. حسینی شوت نخست متئوس پریرا را مهار کرد، در برگشت توپ به موسی مارگا رسید و حسینی مجددا آن را دفع کرد، توپ سوم باز هم به پریرا رسید و شوت این بازیکن روی تکل خوب یزدانی راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۱: حرکت عالی حسینی در موقعیت تک به تک مانع از گلزنی حریف شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *