فدراسیون‌های تیراندازی و ژیمناستیک در انتظار ثبت‌نام دوباره از کاندیداها؛ بازی‌های آسیایی نزدیک است

9:50 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۴۱۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزارت ورزش و جوانان هنوز زمان ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون‌‌های ژیمناستیک و تیراندازی را اعلام نکرده است.

- انتخابات فدراسیون‌های ژیمناستیک و تیراندازی در شرایطی بلاتکلیف باقی مانده که کمتر از یکسال دیگر بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار خواهد شد و به همین خاطر تعلل در برگزاری انتخابات این فدراسیون‌ها قابل قبول نیست.

در حال حاضر با توجه به تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها قرار است ثبت‌نام از کاندیدا‌ها یک بار دیگر انجام شود و با توجه به اینکه پروسه تایید صلاحیت‌ کاندیداها طولانی است وزارت ورزش باید هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست این ۲ فدراسیون اقدام کند.

در حال حاضر حرف‌ و حدیث‌هایی پیرامون اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک به وجود آمده که البته این اساسنامه مشکل قانونی ندارد؛ چرا که در مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک که فریبا محمدیان به عنوان نماینده وزارت ورزش در آن حضور داشت به تصویب اعضای مجمع رسیده و محمدیان هم موافق این موضوع بود.

تیم ملی ژیمناستیک ایران در دوره قبلی بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشت و به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و اگر یکی از ملی‌پوشان دچار مصدومیت نمی‌شد می‌توانست در فینال بازی‌های آسیایی نتیجه بهتری هم کسب کند. به همین خاطر انتظار می‌رود هر چه زودتر انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود تا این فدراسیون بتواند برنامه‌های خود را برای موفقیت در دور آینده بازی‌های آسیایی اجرایی کند.

از طرف دیگر فدراسیون تیراندازی هم باید از همین حالا برای این رقابت‌ها خود را آماده کند؛ چرا که انتظار از ملی‌پوشان تیراندازی ایران برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی بسیار زیاد است و به همین خاطر ضروری است که برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی هم در اولویت‌های وزارت ورزش قرار بگیرد که این اتفاق هم مستلزم ثبت‌نام دوباره از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون  است.

باید دید چه زمانی وزارت ورزش پروسه ثبت‌نام از کاندیدا‌های این ۲ فدراسیون را آغاز خواهد کرد؛ اما آن چیزی که مسلم است با ادامه تعلل در ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون‌های ژیمناتسیک و تیراندازی نه تنها حواشی مربوط به آن بیشتر می‌شود؛ بلکه نمی‌توان به موفقیت این دو رشته در بازی‌های آسیایی خوش‌بین بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *