رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گودرزی: شرایط پرونده بلبلی عادی به نظر نمی‌رسد

10:34 - 23 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۲۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد گفت: نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم، ولی شرایط پرونده ما و بلبلی در CAS عادی به نظر نمی‌رسد.

- اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تعویق چند باره پرونده باشگاه فولاد و محمد بلبلی در دادگاه CAC اظهار داشت: ما از دادگاه CAS دور هستیم و فقط از طریق دو وکیلی که داریم موضوع را پیگیری می‌کنیم. از این رو علت این تعلیق و عقب افتادن پرونده را نمی‌دانم. CAS دادگاهی داخلی نیست که حضوری برویم و مراوده کرده به نتیجه برسیم. از این رو نمی‌توان در آنچه اعلام کردند تغییری ایجاد کرد. فکر نمی‌کنم کار خوب و مثبتی کرده باشند چرا که حق یک باشگاه در حال ضایع شدن است.

وی در پاسخ به این سوال که به فرد خاصی مشکوک هستند گفت: نمی دانم افرادی هستند یا فردی که دخیل است البته نمی‌توان تهمت زد، ولی شرایط عادی به نظر نمی‌رسد. اگر قرار بود اتفاقی رخ دهد تا کنون رای را اعلام می‌کردند. چرا پرونده به این سادگی که ارزش طولانی شدن ندارد باید تا این حد به تاخیر بیفتد؟ در نتیجه این اتفاق است که ذهن آدم به سمت و سو‌هایی می‌رود و تصور می‌شود شاید خدایی نکرده کسانی در این موضوع دست دارند و نمی‌خواهند پنجره باز شود.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به این که برای هر اتهامی به سند و مدرک نیاز است تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به کسی تهمت بزنیم، چون از نظر اخلاقی درست نیست و نمی‌توانیم اثبات کنیم، ولی ذهنمان همه جا می‌رود. اگر موردی وجود داشته باشد باید بر اساس اسناد و مدارک ثابت کنیم. از این رو نمی‌توانیم به کسی تهمت بزنیم، ولی این سوال بریمان وجود دارد چرا در پرونده به این سادگی این همه خلل بوجود می‌آید؟

گودرزی کار شکنی در امور فوتبال ایران به هر بهانه‌ای را تاسف بار دانست و افزود: هرفردی بخواهد به مملکت، فوتبال و باشگاه خود خیانت کند خودش ضربه می‌خورد. ما از خارجی‌ها که توقعی نداریم، ولی اگر داخلی‌ها این کار را کرده باشندبرایشان متاسفم. امیدوارم هیچ یک از این‌ها نباشد و این روال طبیعی پرونده باشد.

وی با اشاره به این که با وجود تعلیق پرونده پیگیر چرایی‌های موضوع هستند خاطرنشان کرد: عارف نیا با وکلای ما در دادگاه بین المللی در ارتباط است و به شدت پیگیریم تا به نتیجه برسیم. ما می‌خواهیم دلیل این تاخیر را بدانیم. چرا رایی که قطعی و به نفع باشگاه فولاد است تا این حد به تاخیر می‌افتد؟

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد در خصوص اظهارات آذری در مورد داوران ایرانی این پرونده تصریح کرد: ما می‌دانیم که دو داور ایرانی هستند که ما با آن‌ها ارتباط نداریم، ولی وکلا با آن‌ها در ارتباط هستند. از این رو از طریق عارف نیا برایشان ایمیل زدیم و مامور شده است تا جواب بگیرد.

گودرزی با اشاره با این که باشگاه فولاد فارغ از همه مشکلات راه خود را می‌رود گفت: خواکین به عنوان مربی جدید به تیم ما اضافه شده و به مرور کادر فنی ثبات پیدا خواهد کرد. ما با همین وضع موجود به کارمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد. وظیفه ما این است به کارمان در هر شرایطی ادامه دهیم. فکر می‌کنیم راهی باز شده تا جوانان فولاد از فرصت بدست آمده استفاده کنند و خودی نشان دهند.

وی ادامه داد: از طرفی وضع تیممان بد نیست. اسکلت تیم را حفظ کردیم. جدایی برخی بازیکنان هر ساله رخ می‌دهد و تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولس، سپاهان و تراکتور هم بازیکنان زیادی از دست دادند. از این فرصت به نفع جوانان فولاد استفاده می‌کنیم. این قضیه پاس گلی است که خدا به این بازیکنان داده است و باید خودی نشان دادند و قبول کنند می‌توانند. طی چند جلسه‌ای که در تمرینات حاضر بودم متوجه انگیزه فوق العاده این بازیکنان شدم. از این رو نگران نیستم چرا که اگر بخواهیم افسوس بخوریم فایده ندارد و باید با همین جوان‌ها و همین کار فنی موفق شویم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد با اشاره به روند بازیکن سازی باشگاه فولاد تصریح کرد:باید به این جوان‌ها یک روزی بها دهیم و حالا این فرصت طلایی نسیب آن‌ها شده است. شاید راه طولانی در پیش داشتند و حالا با این اتفاق راه برای‌شان هموار شده است. به قائدی نگاه کنید که از بوشهر به یک ستاره تبدیل شد قطعا از این قائدی‌ها در تیم فولاد هم زیاد هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *