بررسی خط خوردن بازیکن تراکتور از لیست آسیایی این تیم

12:33 - 21 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۱۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن فوتبال تراکتور در خصوص عدم درج نامش در لیست آسیایی این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

طبق برنامه تیم فوتبال تراکتور در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۰:30 روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور سال جاری به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. پرشور‌ها برای این بازی با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند و حتی از فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند به دلیل کمبود بازیکن، اجازه ورود بازیکنان جدید را به این تیم بدهند.

کرونا، مصدومیت و فسخ قرارداد بازیکنان باعث شد تیم فوتبال تراکتور لیست خود را با ۱۶ بازیکن برای‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند؛ اما محمد قنبری یکی از بازیکنان تراکتور با وجود اینکه مشکلی خاصی برای همراهی با تیمش نداشت در لیست کم بازیکن تراکتور جای نگرفت. همین مسئله باعث پرسش‌های زیادی شد.

در همین راستا محمد قنبری به میزان اظهار داشت: با تراکتور فسخ نکرده‌ام و هنوز با این تیم قرارداد دارم. مسائلی که در فضای مجازی درباره قراردادم مطرح می‌شود شایعه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل خاصی برای قرار گرفتن در لیست آسیایی تیم تراکتور داشته است، عنوان کرد: چند هفته قبل کرونا داشتم، اما از چند روز قبل تستم منفی بوده است؛ بنابراین امکان درج نام من در لیست آسیایی نبود. باشگاه اعلام کرد تلاش کرده نام مرا در لیست قرار بدهد؛ اما کنفدراسیون فوتبال آسیا قبول نکرده است. بعید می‌‎دانم این صحبت صحیح باشد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: باشگاه مرا به خاطر خروج از هتل (قبل بازی سایپا) جریمه کرد. در حالی که این بازی را با نتیجه ۵ بر یک پیروز شدیم و خروجم به خاطر عدم دریافت مطالباتم بود. فعلاً قصد ندارم کار خاصی انجام بدهم؛ اما از بازگشت تیم با مدیران باشگاه جلسه می‌گذاریم و تصمیم قطعی می‌گیرم. قصد من جدایی از تیم است و دیگر تمایل به همکاری ندارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *