بازدید رئیس کل دادگستری بوشهر از کانون اصلاح و تربیت و زندان نظامیان استان

12:15 - 20 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۸۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری بوشهر با همراهی دادستان و جمعی از مسئولین قضایی استان از کانون اصلاح و تربیت، زندان نظامیان در بوشهر بازدید کرد.
- علی جمادی، رئیس کل دادگستری بوشهر با همراهی دادستان و جمعی از مسئولین قضایی استان از کانون اصلاح و تربیت، زندان نظامیان در بوشهر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری بوشهر ضمن تشکر از مدیر کل زندان‌های استان و رئیس و کارکنان کانون اصلاح و تربیت عنوان کرد: فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان و وضعیت بهداشتی و اهتمام به امور آموزشی وتربیتی و کاهش جمعیت کیفری در این مرکز را مطلوب دانست.

جمادی، با اشاره به اینکه مددجویان به علت خطا و اشتباهی که مرتکب شده اند در این مکان حضور دارند گفت: مدد جویان باید با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و تربیتی از کار‌های بد گذشته پند گرفته و در خود تغییر ایجاد نموده و با تحصیل و یادگیری کسب و کار و دانش میتوانند در جامعه موفق باشند.

وی درجمع مددجویان خطاب به آنان گفت: از این که فرصتی پیش آمده و در زندان هستید ضمن مشارکت فعال در برنامه‌های اصلاحی وتربیتی درون زندان به ویژه علوم قرآنی و نماز فعالانه شرکت نمایید که قرآن و نماز و تلاوت و حفظ آن آثار و برکات زیادی در زندگی افراد دارد.

جمادی در ادامه این بازدید از زندان نظامیان بوشهر نیز بازدید نمود، همچنین بر استفاده از فرصت و امکانات موجود در زندان توسط مددجویان تاکید کرد و بیان داشت: سعی کنید از امکانات و فرصت‌های فرهنگی زندان استفاده مفید و کامل داشته باشید تا با اصلاح رفتار بتوانید مشمول آن تسهیلات ارفاقی قانونی و جایگزین حبس شوید و هرچه زودتر با تغییر شرایط به آغوش جامعه و خانواده خود برگردید.

در ادامه رئیس کانون اصلاح وتربیت از تعامل و همکاری خوب مراجع قضایی با این مرکز تشکر و گزارشی از اقدامات انجام گرفته دراین مرکز را ارائه نمود.

جمادی در این بازدید ضمن دیدار مددجویان به صورت چهره به چهره در جریان روند و وضعیت قضایی آنان قرار گرفت ودستورات لازم را صادر نمود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *