نوازی: اگر قرار است بترسیم بهتر است مقابل الهلال بازی نکنیم/ بازیکنان باید نشان دهند شایستگی پیراهن استقلال را دارند

13:47 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۸۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای استقلال در فصل جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این مشکلات عجیب و غریب زودتر حل شوند.

محمد نوازی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نبرد حساس استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: چند سالی است در آسیا به مصاف حریفان بزرگ و نامداری می‌رویم که الهلال هم در میان آنها بوده است. اگر آنها ستاره جذب می‌کنند ما هم بازیکنان ایرانی را داریم که ستاره هستند. الهلال را بارها شکست داده‌ایم و اگر قرار است بترسیم بهتر است در این مسابقه شرکت نکنیم.

وی ادامه داد: چندین سال است مدام می‌گوییم گروه مرگ و گروه خطر و... و این عبارات باعث تضعیف روحیه و فوتبال ما می‌شود. ما هم تیم خوبی هستیم و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم پیروز میدان باشیم. از لحاظ امکانات و هزینه‌ها قطعاً به عربستانی‌ها نمی‌رسیم، اما خودمان باید خودمان را بزرگ نشان دهیم. همیشه در رقابت‌های باشگاهی و ملی دیر شروع می‌کنیم و حسرت می‌خوریم و مقصر آن خود ما هستیم. امیدوارم استقلال سربلند از این میدان خارج شود.

نوازی درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: پارسال مربی تیم پدیده بودم و نمی توانستم درباره استقلال حرفی بزنم. پیشکسوت و هوادار استقلال دوست ندارد این باشگاه بزرگ را در چنین شرایطی ببیند و شاهد لطمه خوردن آن باشد. من از صمیم قلب و با دلسوزی درباره استقلال صحبت می کنم و اصلا قصد و غرضی در کار نیست. بازیکنانی که جذب استقلال شده‌اند با نظر مستقیم مجیدی و بر اساس تاکتیک‌ها و کمبودهای او در زمین بوده‌اند و خودش پاسخگوی نتایج خواهد بود.

وی ادامه داد: برای استقلال در فصل جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این مشکلات عجیب و غریب زودتر حل شوند. هوادار از حواشی و اتفاقات خسته شده و این فصل را باید با سیستم جدید و برنامه ریزی اصولی شروع کرد. بازیکنان باید بدانند در چه تیم و چه جایگاهی هستند و باید نشان دهند شایستگی پیراهن آبی را دارند. شرایط استقلال با همه تیم‌ها و بازی‌های قبلی این بازیکنان تفاوت دارد و باید بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

نوازی در خصوص نیمکت استقلال که در فصل گذشته خالی بود و عدم تمایل مجیدی به کار کردن با استقلالی‌های سابق تصریح کرد: هرشخص با نفرات مدنظر خودش می‌تواند کار کند و ترجیح خودش است که نیمکت شلوغ باشد یا خلوت. سلیقه مربی تعیین می‌کند چه کسی در کنارش باشد، اما همیشه چند فکر از یک فکر بهتر خواهد بود و اگر پیشکسوتان در استقلال باشند به نفع باشگاه است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد در نهایت به سود استقلال باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *