رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصادف شدید ال نود با پراید

9:48 - 20 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۷۴۹
مجید رنجبر از برخورد شدید سواری ال نود و پراید و غیر قابل حرکت بودن هر دو خودرو در محل حادثه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب بیان داشت: مقارن ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز در محدوده آزاد راه زیر پل بزرگراه رحمانی تصادفی شدید بین یک دستگاه سواری ال نود با پراید به وقوع پیوست که باعث ترافیک لحظه‌ای در این محدوده گردید.

رنجبر گفت: عوامل پلیس راهور بلافاصله در صحنه حضور یافتند و به بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول گردیدند.

وی افزود: شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو وسیله پس از برخورد با یکدیگر قابل حرکت بودند که همین توقف باعث کندی حرکت و تغییر مسیر ناگهانی خودرو‌ها در این محدوده و در نهایت ایجاد ترافیک لحظه‌ای گردید.
 
بیشتر بخوانید:

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب بیان داشت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با تلاش کارکنان راهور ترافیک ایجاد شده به وضعیت قبلی خود بازگشت.

رنجبر از رانندگان خواست حین حرکت نسبت به رعایت حق تقدم عبور دقت لازم را داشته باشند که در تقاطع‌هایی که چراغ چشمک زن زرد در آن‌ها می‌باشد حق تقدم عبور با وسایل نقلیه‌ای است که در این خیابان حرکت می‌کنند و دیگر خودرو‌ها که در مسیر مقابل و چشمک زن قرمز حضور دارند می‌بایست متوقف شوند و اجازه حرکت به رانندگانی که در مسیر و راه چراغ چشمک زن زرد هستند را بدهند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *