ظرفیت جوانان در حوزه جبهه نرم فرهنگی به کار گرفته می‌شود

13:32 - 18 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۴۶۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در حوزه جبهه نرم فرهنگی در دوره جدید بیش از پیش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در سفر یک روزه به قم در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان این مطلب افزود: در حوزه‌های مختلف با رویش‌های انقلابی جوانان روبه رو بوده‌ایم و دولت مردمی کنونی باید بتواند این ظرفیت‌ها را بکار بگیرد.

وی گفت: حوزه فرهنگ دینی غنی است و ما باید بستر‌های شکوفایی فرهنگ غنی دینی را با حضور جوانان انقلابی و رویش‌های شکل گرفته فراهم نماییم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: احیای ارزش‌های انقلابی، اسلامی، هنر و فرهنگ دینی در صدر فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید خواهد بود.

اسماعیلی ابراز داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها وزارتخانه‌ای است که پسوند اسلامی دارد، اما با این وجود در برخی سال‌ها دچار عقب ماندگی‌های شده‌است.

اسماعیلی یادآور شد: تعمیق ارتباط با علما، حوزه‌های علمیه و استفاده از توان روحانیت در شورا‌های فرهنگ عمومی در دوره جدید تقویت خواهد شد.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آثار علمی و رویکرد حمایتی آیت الله نوری همدانی در بعد فرهنگی و حمایت از انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای در طول ۴۲ سال گذشته داشته است.

وی بیان کرد: رییس جمهوری پیش از سفر به قم سلام ویژه و گرم خود را به مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه ابلاغ کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفتگو می‌کند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *