تعویض‌های طلایی به سبک اسکوچیچ

10:55 - 17 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۰۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ثبت نهمین پیروزی تیم ملی ایران در دوران اسکوچیچ به تعویض‌های طلایی گره خورده است.

- تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با نتیجه ۳ بر صفر از سد عراق عبور کرد تا رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی دراگان اسکوچیچ حفظ شود. یکی از نکات مهم در ثبت نهمین پیروزی تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ استفاده به موقع از تعویض‌ها است.

تعویض‌های طلایی، ابتدا در فروردین ماه سال جاری و بازی تدارکاتی مقابل سوریه خودش را نشان داد. در آن دیدار کریم انصاری‌فرد با وجود اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد در دقیقه ۸۱ گلزنی کرد و عملکرد مناسبی به نمایش گذاشت.

این موضوع حین رقابت‌های مقدماتی در بحرین هم وجود داشت؛ اما به واسطه شرایط حساس تیم ملی، کادر فنی کمتر ریسک کرد. نمونه بارز این موضوع تعویض‌های درست مهدی قایدی دربازی با عراق در مرحله اول مقدماتی جام جهانی بود که اگر کمی خوش شانس بود تیم ملی با فاصله گل بیشتری پیروز می‌شد.

تعویض‌های طلایی به سبک اسکوچیچ

تکرار بازی ایران و عراق باز هم توانایی کادرفنی تیم ملی در خصوص تعویض‌های طلایی را به نمایش کشید. کریم انصاری‌فرد و علی قلی‌زاده در دقیقه ۸۷ تقابل یوز‌ها و شیر‌های بین النهرین به زمین مسابقه وارد شدند و هر دو بازیکن به لطف تجربه‌ای که داشتند توانستند روی یک همکاری فوق‌العاده در سومین دفیقه حضورشان در زمین مسابقه باعث ثبت سومین گل ایران شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *