بازداشت ۶۰۱ سارق، زورگیر و مالخر

15:59 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۹۲۵
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری ۶۰۱ نفر از سارقان، زورگیران و مالخران در چهل و هشتمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری خبر داد.
- سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در چهل و هشتمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران بیان داشت: با اجرای ۲۵۳ حکم قضایی به ۷۴۰ پرونده سرقت رسیدگی و ۶۰۱ نفر از سارقان، زورگیران و مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه در مجموع در این مرحله از طرح رعد یک هزار و ۴۶۲ فقره سرقت کشف شد، گفت: در این طرح ۴۲ گروه که به صورت باندی فعالیت داشته شناسایی و منهدم و بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم کشف و ضبط شد.

رحیمی گفت: در این طرح مراکز اصلی خرده‌فروشان مواد مخدر، سارقین و مالخران مورد شناسایی و برخورد قرار گرفت؛ بر همین اساس ۵۹ پاتوق سارقان، ۲۳ پاتوق مالخران و ۱۳ محل حضور اراذل و اوباش و ۱۱۳ محل و مرکز خرده‌فروشان مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش همکارانم در این مرحله، ۵ قبضه سلاح جنگی، ۶۴ سلاح سرد و ۵۲ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد. 
 
بیشتر بخوانید:

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال قاچاق مکشوفه در این مرحله از طرح رعد ۵۵۲ میلیون تومان برآورد شده است خاطرنشان کرد: ۶۴ دستگاه خودرو و موتور مسروقه در ۴۸ ساعت گذشته کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت درخصوص برخورد پلیس با مزاحمت‌های نوامیس گفت: این مزاحمت‌ها چه در معابر و خیابان ها، چه در پارک‌ها و پاساژ‌ها باشد از جرایم مشهودی است که پلیس مکلف به برخورد است و باید سریعا با آن برخورد شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی شهروندان‌ها، گشت‌های ۱۱۰ دو برابر شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *