سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد

14:19 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۸۹۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سرلشکر فیروزآبادی از روز نخست انقلاب تا پایان عمرش در خدمت انقلاب اسلامی بود.
- بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» صبح امروز در مراسم یادبود مرحوم سرلشکر «سید حسن فیروزآبادی» با اشاره به سوابق مبارزاتی وی، اظهار داشت: سرلشکر فیروزآبادی در عنفوان جوانی و دوران دانشجویی محور حرکت انقلاب اسلامی را شناخت و بالطبع در مقابل جبهه طاغوت و استکبار ایستادگی کرد.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردان بزرگی را در مکتب خود پرورش داده است، گفت: برخی افراد از روز نخست پیروزی انقلاب تا به امروز انقلاب اسلامی را همراهی کردند و این عزیزان ارزشمندترین، سالم‌ترین، باوقار‌ترین و با استقامت‌ترین انسان‌ها هستند؛ چراکه که از روز نخست به رهبری انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این پادررکابی تا آخرین نفس‌شان ادامه داشت.
 
وی افزود: یکی از آن چهره‌هایی که این مراحل تکاملی را در نظام اسلامی به سلامت طی کرد، سردار سرلشکر بسیجی سید‌حسن فیروز‌آبادی است و قطعاً این افتخار بزرگ در پرونده درخشان وی ثبت و ماندگار خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام سعیدی یادآور شد: سرلشکر فیروزآبادی در دوران دانشجویی در مسجد کرامت مشهد مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا شد و با استفاده از دیدگاه‌های ایشان، نسبت به انقلاب اسلامی شناخت پیدا کرد، سپس جذب این جبهه شد و بعد از آن، کنش و رفتار انقلابی در راستای حمایت از جبهه انقلاب را از ایشان شاهد و ناظر بودیم؛ ایشان همواره رفتار خود را با رویکرد انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظیم می‌کرد.
 
وی عنوان کرد: تلاش سرلشکر فیروزآبادی همواره برای توسعه، شکوفایی و استقلال نظام اسلامی مشهود بود و این روند در دورانی که ایشان در جهاد سازندگی مشغول به خدمت بودند و یا در دوره‌هایی که در عرصه‌های مختلف در کنار دولت‌ها تلاش می‌کرد، قابل بررسی و تبیین است.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: حضور ایشان در ستاد کل نیرو‌های مسلح که نزدیک به سه دهه بود، بیانگر ولایتمداری، وفاداری کامل و عشق به رهبری بود که این مهم در رفتار و گفتار و عملکرد ایشان متجلی بود.
 
حجت‌الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی سرلشکر فیروزآبادی تخصص‌گرایی در حوزه‌های مختلف بود؛ ایشان همچنین نسبت به روحانیت اعتقاد راسخ داشت و از آنان تبعیت می‌کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *