داداش‌زاده: سمیعی مدیر بی‌حاشیه‌ای بود/ پرسپولیس فقط مشکل مالی دارد

8:45 - 17 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کسی بیاد که بتواند مشکلات مالی تیم را حل کند، چون در حال حاضر پرسپولیس فقط مشکل مالی دارد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اظهار داشت: این دو تیم توانسته‌اند از گروه خود صعود کنند؛ یعنی توانایی‌شان بالا بوده که توانستند به اینجا برسند. استقلال تاجیکستان تیم خوبی است و از همه لحاظ هم هزینه کرده است. پرسپولیس ۳ بازیکن خود را از دست داده و با پرسپولیس قبل تفاوت دارد و ممکن است در بازی‌شان هم تغییر ایجاد شده باشد. اما این تیم خرید‌هایی هم داشته که امیدوارم بتوانند جایگزین مناسبی برای بازیکنان از دست رفته باشند. اما فوتبال غیر پیش‌بینی است و نتیجه آن معلوم نمی‌شود.

وی در رابطه با استعفای مدیرعامل پرسپولیس گفت: سمیعی مدیر بی‌حاشیه‌ای بود. او تا روز آخر تیم را ساپورت کرد، اما متاسفانه تا وقتی که تیم زیر نظر وزارت ورزش باشد دستخوش تغییرات اینچنینی خواهد بود. امیدوارم کسی بیاید که بتواند مشکلات مالی تیم را حل کند، چون در حال حاضر پرسپولیس فقط مشکل مالی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: اگر مشکلات مالی و حواشی نباشد پرسپولیس می‌تواند مثل همیشه موفق عمل کند؛ چون این دو عامل مانند سرعت‌گیر و مانع برای سرخ‌پوشان عمل می‌کند. این یک حقیقت غیر قابل انکار است که حرف اول را در فوتبال پول می‌زند و در شرایط بد اقتصادی باید به بازیکنان حق داد، چون عمر فوتبال کم است.

داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: خوبی خانواده پرسپولیس این است که خود را با شرایط وفق می‌دهد و دیر یا زود مشکلات حل می‌شود. رفتن سمیعی اگر بر روی کادر فنی تاثیر بگذارد در بازیکنان هم تاثیر منفی خواهد گذاشت. منتهی همه تلاش کادر فنی بر حفظ تمرکز بچه‌ها است تا به ۳ امتیاز این بازی برسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *