زنگی‌آبادی مسئول معرفی گزینه‌های هدایت تیم ملی دوچرخه‌سواری/ پیست و جاده با دو سرمربی متفاوت

11:18 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۷۹۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
طبق شنیده‌ها فدراسیون دوچرخه‌سواری در حال رایزنی با چند سرمربی برای هدایت تیم ملی است.

- پس از ناکامی رکابزن ایرانی در بازی‌های المپیک توکیو و کسب نتایج ناامیدکننده در هر دو ماده جاده و تایم‌تریل، فدراسیون دوچرخه‌سواری تاکنون صحبتی درخصوص نتایج کسب شده و دلایل این موضوع ارائه نداده است و حتی هنوز وضعیت سرمربی تیم ملی که تا المپیک بر عهده محمود پراش بود، مشخص نیست.

این درحالیست که سعید صفرزاده در بخش جاده در فاصله ۱۰۳ کیلومتری تا خط پایان از دسته اصلی جاماند و در ماده تایم تریل انفرادی در بین ۳۸ رکابزن زمان ۱ ساعت و ۵ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه را به ثبت رساند و در رده ۳۵‌ام قرار گرفت.

از سوی دیگر هنوز انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری و ریاست محمود رشیدی به تایید فدراسیون جهانی درنیامده و درحالیکه حدود یک سال تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باقی مانده نه وضعیت فدراسیون مشخص است و نه وضعیت تیم ملی و کادر فنی آن.

چند روز پیش جلسه کمیته فنی برای تعیین و تکلیف وضعیت سرمربیان تیم ملی در ماده‌های مختلف برگزار شده و در این جلسه قرار شده «زنگی‌آبادی» گزینه‌های مربیگری در بخش پیست و جاده را معرفی کند تا در نهایت با تصمیم این کمیته، مربیان تیم ملی مشخص شود. این درحالیست که پیش از این محمود پراش هدایت تیم ملی در هر دو ماده را بر عهده داشت.

طبق شنیده‌ها فدراسیون دوچرخه‌سواری دیگر تمایلی به همکاری با محمود پراش ندارد و در مدتی که پراش در خارج از کشور حضور داشته، با گزینه‌های دیگر صحبت کرده و مذاکراتی هم داشته است. درحال حاضر پراش نیز جزو گزینه‌های سرمربیگری برای بخش جاده است ولی باید دید کمیته فنی چه تصمیم در این خصوص خواهد گرفت.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که فدراسیون دوچرخه‌سواری در روز‌های آینده چه کسی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی خواهد کرد چراکه پراش در گفت‌وگو با میزان گفت: من پس از المپیک مدتی در خارج از کشور حضور داشتم و در مدتی که از پایان المپیک می‌گذرد تاکنون صحبتی با من برای ادامه همکاری نداشته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *