رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منوچهری: امیدوارم دانشگر به خاطر پول استقلال را تنها نگذاشته باشد!/ با انتخاب‌های بد تیشه به ریشه تیم می‌زنند

14:52 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۴۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید افتخار کنند که پیراهن این تیم را می‌پوشند، هرکدام از این‌ها اگر این پیراهن را نمی‌پوشیدند کسی آن‌ها را نمی‌شناخت!

امین منوچهری در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با شرایط تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الهلال اظهار داشت: ما در ایران می‌دانیم که چه بلاهایی سر تیم محبوب استقلال آورده‌اند، اما استقلال همیشه استقلال است و تیم مقابل آن هر کسی می‌خواهد باشد. چون  این تیم  اسم و رسم دارد و همیشه در آسیا خوش درخشیده و همه روی آن حساب ویژه‌ای دارند. چندین سال است که در حق استقلال جفا شده است و امسال جفا را در حق تیم و هوادارانش کامل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خیلی دوست ندارم درباره نکات منفی صحبت کنم چون تیم نزدیک به بازی با الهلال دچار تنش می‌شود عنوان کرد: انگار نه انگار استقلال نماینده کشورمان است و برای هواداران اهمیت دارد! این تیم آنطور که باید بسته نشده و مشکلات مالی و مدیریتی آن مزید بر علت اتفاق‌های ناخوشایند اخیرش است. امیدوارم این نکات منفی روی تیم تاثیر منفی نگذارد.

بازیکن اسبق استقلال با تاکید بر اینکه این بلاها خورد خورد بر سر تیم آمده است افزود: بازیکنان استقلال باید افتخار کنند که پیراهن این تیم را می‌پوشند؛ هرکدام از این‌ها اگر پیراهن استقلال را نمی‌پوشیدند کسی آنها را نمی‌شناخت! بازیکنی که عاشق تیمش باشد هیچ وقت به خاطر پول تیمش را در شرایط بحرانی تنها نمی‌گذارد! امیدوارم نرفتن دانشگر به دبی سر مسائل مالی نباشد. البته ممکن است برای او حواشی درست کرده باشند، اما اگر اینگونه نباشد باعث تأسف است.

منوچهری در رابطه با احتمال تغییرات مدیریتی استقلال بعد از بازی با الهلال خاطرنشان کرد: با انتخاب‌هایی که برای استقلال می‌کنند تیشه به ریشه این تیم می‌زنند و قصد دشمنی دارند. هر اتفاقی که باعث می‌شود استقلال از این شرایط بد خلاص شود لازم است رقم بخورد. شاید وزیر ورزش آنقدر در چشم نباشد که مدیران استقلال در چشم هستند پس کسانی باید بیایند که عاشق این تیم باشند.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *