رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش آمار کرونا امیدوار‌کننده نیست

13:16 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۲۲۰
به گفته رییس بخش اورژانس بیمارستان سینا با توجه به تجربه‌ای که از پیک‌های قبلی داریم و همچنین تجمعاتی که وجود دارند، شک نداریم که این کاهش آمار و مراجعات امیدوار کننده نیست.

حسین کرمانپور در گفت‌وگو با میزان در خصوص وضعیت بیمارستان‌ها در پیک پنجم کرونا با توجه به کاهش آمار مرگ‌ومیر و بستری گفت: مراجعات به بیمارستان ما یک مقدار کاهش یافته و حدود ۷ تا ۱۰ درصد پایین آمده است، اما با توجه به تجربه‌ای که از پیک‌های قبلی داریم و همچنین تجمعاتی که وجود دارند، شک نداریم که این کاهش آمار و مراجعات امیدوار کننده نیست.

وی ضمن اشاره به اینکه البته آرزوی ما این است که این کاهش آمار پایدار باشد، افزود: به طور کلی نسبت به مرداد و اوایل همین ماه در بیمارستان ما به تدریج شیب نزولی ملایمی در حال ایجاد است.

این پزشک اورژانس با بیان اینکه تا جایی که من مطلع هستم در بیمارستان‌های دیگر هم وضع به همین گونه است، ادامه داد: این کاهش نسبت به افزایش شدید آمار کرونا رخ داده است و کاهش مناسب و دلچسبی نیست و نمی‌توانیم به آن دلخوش کنیم.

رییس بخش اورژانس بیمارستان سینا با اشاره به اینکه اگر این کاهش تا آخر شهریور ماه ادامه داشته باشد، می‌توانم امیدوار باشیم که پیک ششم در راه نیست، اظهار کرد:، اما اگر متاسفانه از حدود بیستم شهریور مجدد با افزایش آمار مواجه شدیم، موج ششم در حال شکل‌گیری است.


برچسب ها: کرونا کووید 19

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *