«لوکاکو» در آرزوی رسیدن به رکورد «رونالدو»

12:15 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۱۸۷
پیش بینی می‌شود «روملو لوکاکو» بازیکن مطرح چلسی و تیم ملی بلژیک که این روز‌ها یکی از گلزنان برتر اروپا لقب گرفته است بتواند مسیر درخشش کنونی خود را ادامه دهد و حتی رکورد «کریستیانو رونالدو»، ستاره پرتغالی منچستریونایتد را بشکند، اما او درباره خود نظری دیگر دارد.

_ فارس نوشت: امشب تیم ملی بلژیک در دیداری حساس به مصاف جمهوری چک می‌رود و تمام نگاه به سوی «روملو لوکاکو» که باز هم در دنیای فوتبال درخشان ظاهر شود.

بازیکن بزرگ باشگاه چلسی در تیم ملی نیز موفق ظاهر شده و توانسته به یکی از بهترین گلزنان مسابقات ملی نام گیرد. او که اکنون ۲۸ سال سن دارد تاکنون با پیراهن شیاطین سرخ اروپا ۶۶ گل زده و با اختلاف نسبت به ادن هازارد با ۳۲ گل، بهترین گلزن تاریخ فوتبال بلژیک است.

 

«لوکاکو» در آرزوی رسیدن به رکورد «رونالدو»

لوکاکو در یورو ۲۰۲۰ نمایش خوبی داشت و به یکی از گلزنان برتر جام لقب گرفت. او گل اول خود را به کریستین اریکسن تقدیم کرد

لوکاکو در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا می‌تواند به رکورد رونالدو برسد، گفت: هیچ وقت مرا با کریستیانو رونالدو مقایسه نکنید. کریستیانو برای من یکی از ۳ بازیکن برتر تاریخ فوتبال است. من هیچ وقت قرار نیست که به جمع ۳ بازیکن برسم، ولی رونالدو در آنجاست. چیزی که او در فوتبال بدست آورده برای نسل من یک اتفاق خارق‌العاده است. مقایسه آمار با رونالدو به نظرم یک اتفاق بیهوده است و نباید انجامش داد.

ستاره بلژیکی فصل گذشته به بهترین بازیکن سری‌آ لقب گرفت و باعث شد تا اینترمیلان پس از ۱۰ سال قهرمان اسکودتو شود. او که حالا با ۱۱۵ میلیون یورو به چلسی آمده در اندیشه این است تا این تیم را بار دیگر قهرمان انگلیس و اروپا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *