رئیس مجمع تشخیص مصلحت درگذشت آیت‌الله حکیم را تسلیت گفت

10:36 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۱۲۷
رئیس مجمع تشخیص مصلحت ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله حکیم گفت: معظمٌ له عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام سپری کرده و آثاری سودمند در فقه و اصول از خود بجای گذاردند.
- آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمدسعید طباطبایی حکیم را تسلیت گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
 
ارتحال فقیه مجاهد و مرجع عالیقدر آیت الله العظمی آقای سید محمد سعید طباطبایی حکیم  رضوان الله تعالی علیه، موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

تتلمذ در محضر عالمان برجسته همچون  آیات عظام سید محسن حکیم، شیخ حسین حلی و سید ابوالقاسم خویی رحمه الله علیهم اجمعین و همچنین سابقه مبارزه و تحمل اسارت حکومت بعثی، از ایشان شخصیتی ممتاز در کشورعراق ساخته بود.

معظمٌ له عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام سپری نموده و آثاری سودمند در فقه و اصول از خود بجای گذاردند. فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای حوزه‌های علمیه بشمار می‌رود.

اینجانب این ضایعه مولمه را به  محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و خصوصاً بیت مکرم و شهید پرور حکیم و بازماندگان محترم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.


 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *