رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارخانه: بدون ۷ بازیکن المپیکی به قهرمانی آسیا می‌رویم/ عطایی مربی بادانشی است

10:46 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۱۲۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: باید ببینیم شرایط محدودیت‌های بهداشتی اعمال شده از سوی ژاپنی‌ها امکان برگزاری بازی دوستانه را خواهد داد یا خیر.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با میزان، درخصوص زمان اعزام تیم ملی والیبال ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا و احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی در ژاپن اظهار داشت: لیست ۱۴ نفره تیم ملی هم امروز (یک‌شنبه) از سوی بهروز عطایی اعلام شد و قرار است این تیم روز سه‌شنبه همین هفته تهران را به مقصد ژاپن ترک کند. طبق برنامه باید یکشنبه هفته آینده در نخستین باز‌‌‌‌ی‌مان به مصاف هنگ‌کنگ برویم. درباره برگزاری دیدار تدارکاتی هم باید تاکید کنم که در صورت درخواست کادر فنی تیم ملی احتمال برگزاری دیدار‌های دوستانه برای تیم ملی وجود دارد، اما باید ببینیم شرایط محدودیت‌های بهداشتی اعمال شده از سوی ژاپنی‌ها این امکان را خواهد داد یا خیر.

سرپرست تیم ملی درخصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد ملی‌پوشان والیبال در بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و به نظرم بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند بهترین نتایج را در آسیا کسب کنند. در این مدت اخیر کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داده و بازیکنان هم به صورت منظم و مستمر در تمرینات بودند. کادر فنی تیم ملی با سکانداری بهروز عطایی بسیار باتجربه و در عین حال بادانش هستند و به نظرم وی باشایستگی به سرمربیگری تیم ملی رسیده است. برای رسیدن به اهداف بزرگ تلاش بزرگ نیاز است. قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد، اما نباید صِرف نتیجه‌گیری را ملاک تصمیم‌گیری‌ها قرار داد.

وی افزود: در هر صورت ۷ بازیکن المپیکی را در اختیار نداریم و این می‌تواند روی روند تیم ملی تاثیر بگذارد، ولی بازیکنانی هم که در این دوره حضور دارند همگی شایسته و توانمند هستند. در کادر فنی علاوه بر عطایی، افرادی مانند طلوع‌کیان و جزیده نیز هستند که همگی جزو بهترین‌ها در کشور به شمار می‌روند. در تلاشیم که والیبال ایران با استراتژی‌های مناسب و همدلی و اتحاد به روز‌های خوب خود برگردانیم و همچنان اول آسیا بمانیم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان درباره کسب عنوان سومی شاگردان مسعود آرمات در مسابقات جهانی تهران گفت: به نظرم تیم نوجوانان عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی از لحاظ رتبه نیز توانستند نسبت به دوره قبلی ۲ رده صعود کنند و صاحب مدال شوند. کسب مدال جهانی در هر صورت ارزشمند و قابل تقدیر است و جا دارد به کادر فنی این تیم و بازیکنان تبریک بگویم. تیم ایران بهترین نتیجه را در بین تیم‌های آسیایی کسب کرد و تنها دو باخت به لهستانی داشت که قهرمان شد. لهستان تیم بسیار خوبی بود و تنها یک ست به ایران داد. متاسفانه لغو مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ضربه بدی به تیم ایران زد چرا که اگر در این مسابقات حاضر می‌شدیم تیم با هماهنگی بهتری در مسابقات جهانی بازی می‌کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *