خدمات‌رسانی نزاجا به بیماران کرونایی با ۲۸ بیمارستان/ فعالیت ۱۶ مرکز واکسیناسیون نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور

8:00 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۹۷۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۲۸ بیمارستان این نیرو در خدمت بیماران کرونایی و مردم هستند، گفت: نیروی زمینی هشت مرکز ۱۶ ساعته تزریق و دریافت رمدسیویر در کشور ایجاد کرده است و مردم عزیز ما می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
بهزاد مؤذنی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خدمات نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور به بیماران کرونایی و مردم، به حضور تمام قد نیروی زمینی ارتش در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش در خدمت بیماران کرونایی و مردم هستند.
 
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت و خدمات‌دهی هشت بیمارستان حاد تنفسی این نیرو در سطح کشور، تصریح کرد: این بیمارستان‌ها در زاهدان، خاش، زابل، اصفهان، تهران، رشت، مشهد و کرمانشاه خدمات‌رسانی می‌کنند.
 
۲۸ بیمارستان نزاجا، تمام قد در خدمت مردم/خدمات‌رسانی هشت بیمارستان تخصصی حاد تنفسی نزاجا در سراسر کشور/استقرار ۱۶ مرکز واکسیناسیون نزاجا درسطح کشور
 
مؤذنی با تأکید بر برپایی و فعالیت ۱۶ مرکز واکسیناسیون توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور، اضافه کرد: این مراکز به شکل سرپایی و خودرویی واکسیناسیون را انجام می‌دهند.
 
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی هشت مرکز ۱۶ ساعته تزریق و دریافت رمدسیویر در کشور ایجاد کرده است، تصریح کرد: مردم عزیز ما می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
 
مؤذنی اظهار داشت: یک بیمارستان پشتیبان هم در شیراز افتتاح کردیم، ان‌شاءالله در جهت مبارزه با کرونا، مثل قبل قدم‌های خوبی را در جهت خدمت به مردم عزیز برداریم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *