آمادگی بسیج برای تبدیل پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج به مرکز واکسیناسیون

14:35 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۹۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج آمادگی دارد تا در پی درخواست وزارت بهداشت، مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در محلات را به مرکز واکسیناسیون تبدیل کند.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سید قاسم قریشی صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی، در جمع خبرنگاران، گفت: از آغاز فراگیری ویروس کرونا در کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید داشتند که بخش‌های مختلف کشور به‌ویژه سپاه و بسیج برای مقابله با این بیماری کمک کنند؛ لذا بسیج از همان روز‌های نخستین گسترش کرونا «طرح شهید سلیمانی» را برای مقابله با این بیماری، طراحی و اجرا کرد.

وی ادامه داد: این طرح ابتدا با بیماریابی و انجام اقدامات بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد و در کنار این فعالیت‌های بهداشتی و درمانی، طرح کمک‌های مومنانه را هم با تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند شروع کرد.

قریشی افزود: اما اخیراً به‌واسطه آن‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیرو‌های مسلح خواستند تا در کمک به حوزه بهداشت و درمان کشور وارد عمل شوند، سپاه و بسیج برای واکسیناسیون مردم تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را به میدان آوردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بر این اساس، امروز بیش از ۵۰۰ مرکز واکسیناسیون به‌صورت مستقل و مشارکتی برای تزریق واکسن توسط بسیج در سطح کشور ایجاد شده و بسیج دانشجویی نیز با هدف تسهیل امور مردم در زمینه تزریق واکسن کرونا، این مرکز را ایجاد کرده است.

قریشی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین در همین راستا آمادگی دارد تا در پی درخواست وزارت بهداشت، مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در محلات را به مرکز واکسیناسیون تبدیل کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *