مهلت ۴۸ ساعته مدعی‌العموم برای بهسازی مسیر میدان قرآن تا ورودی شهرک شهید کشوری در ایلام

10:52 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۷۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از اعطاء مهلت ۴۸ ساعته دادستانی برای بهسازی مسیر میدان قرآن تا ورودی شهرک شهید کشوری خبر داد.

افشار خسروی‌زاد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفت‌وگو با میزان از اعطاء مهلت ۴۸ ساعته دادستانی برای بهسازی مسیر میدان قرآن تا ورودی شهرک شهید کشوری خبر داد و اظهار کرد: به منظور بهسازی و آسفالت مسیر محدوده میدان قرآن تا ورودی شهرک شهید کشوری، جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام نسبت به تعریض پل‌های موجود و اجرای زیرسازی اقدام کرده و سپس میزان ۱۵۰ تن قیر جهت آسفالت تحویل شهرداری دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام بیان داشت: متاسفانه با گذشت بیش از سه سال از تاریخ ابلاغ مصوبه تاکنون مسیر مذکور آسفالت نشده‌است؛ به گونه‌ای که کماکان شاهد وقوع تصادفات متعدد منجر به فوت شهروندان هستیم.

خسروی‌زاد تاکید کرد: به منظور احیاء حقوق عامه و صیانت از حقوق شهروندی و پیشگیری از جرم، تذکرات لازم به مسئولان امر داده شد تا ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به اجرا و تکمیل پروژه مذکور اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: بدون شک در صورت عدم اجرای دستور قضایی از سوی مسئولان مربوطه، با استناد به مواد ۵۷۰ و ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات مصوب سال ۱۳۷۵ و بند الف ماده ۳ دستور العمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن، برخورد خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *