اشتغال یکهزار و ۵۵ نفر در واحد‌های تولیدی تاکستان در نتیجه مساعدت‌های قضایی/ بررسی مشکلات ۵۷ واحد تولیدی نیمه تعطیل

7:30 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۶۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان تاکستان از بررسی مشکلات ۵۷ واحد تولیدی نیمه تعطیل از ابتدای سال جاری درشهرستان تاکستان خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته از تعدیل ۵ هزار نیرو جلوگیری بعمل آمده است.همچنین مساعدت های قضایی، اشتغال یک هزار و ۵۵ نفر در واحد‌های تولیدی تاکستان را به همراه داشته است.
- بنا به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حسین رجبی از بررسی مشکلات ۵۷ واحد تولیدی نیمه تعطیل از ابتدای سال جاری در شهرستان تاکستان خبر داد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته از تعدیل ۵ هزار نیرو جلوگیری بعمل آمده است گفت: همچنین مساعدت های قضایی در این بازه زمانی اشتغال یک هزار و ۵۵ نفر در واحد‌های تولیدی تاکستان را به همراه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف رفع مانع زدایی‌ها و رونق تولید در سال جاری صورت گرفته است افزود: اهمیت اقتصاد و نقش آن در توسعه کشور در سیاست‌های قوه قضاییه صراحتاً بیان شده است. در واقع اقتصاد مقاومتی مهمترین نیاز کشور در حال و آینده یعنی ایجاد یک اقتصاد مقاوم، قدرتمند و پیشرو، با توان دوچندان نسبت به گذشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده در سال گذشته شاهد کاهش ۵۱ درصدی جرایم خشن در سطح شهرستان تاکستان و  همچنین شاهد کاهش ۲۰ درصدی محکومیت‌های کیفری و ورودی به زندان‌ها بوده ایم گفت: در سال جاری نیز با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۳۶ جرایم خشن و همچنین کاهش ۲۹ دردی جمعیت کیفری ورودی به زندان نسبت به بازه زمانی سال گذشته بوده ایم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *