رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتصاب معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی نهاجا

14:23 - 11 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۴۸۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حجت‌الاسلام رسول بنیادی به عنوان معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش منصوب شد.

- بنا به اعلام روابط عمومی نهاجا، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام رسول بنیادی به عنوان معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش منصوب شد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین قاضی، در مراسم تکریم و معارفه معاونین قدیم و جدید فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش که با حضور امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده این نیرو برگزار شد، گفت: از خصلت‌های بسیار زیبا و پسندیده در میان انسان‌ها امانت‌داری و بازگرداندن امانت به موقع و همراه با سلامت است.

وی افزود: ما خدمتگذاران نظام مقدس در هر سمت و مسئولیتی که باشیم امانت داری بیش نیستیم و ان‍شاءالله بتوانیم نقش خود را در راه اعتلای دین و ارزش‌های الهی به خوبی ادا کنیم تا خداوند از ما راضی و خشنود باشد.

حجت‌الاسلام قاضی در ادامه گفت: خداوند سبحان در قرآن رعایت امانت را یکی از صفات مؤمنین می‌داند و می‌فرماید، مؤمنان کسانی هستند که امانت‌ها و پیمان خویش را رعایت می‌کنند و بر همین اساس ما باید در حفظ، تکریم و ارتقا امانت بکوشیم تا صاحب امانت لایقی باشیم که بعد‌ها دیگران از ما به خوشی و نیکی یاد کنند چرا که ما مسلمان هستیم و در قبال امانت مسئولیت خطیری داریم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار کرد: همانگونه که در آیات و احادیث متعددی به همکاری و یاری رساندن و تعامل اشاره شده است ما هم باید در اداره عقیدتی سیاسی اصل و اساس را بر پایه همکاری و تعامل قرار دهیم تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها اعم از فرهنگی و. بتوانیم بیش از پیش رشد و ترقی داشته باشیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات حجت الاسلام و المسلمین سیدیدان معاون سابق فرهنگی و روابط عمومی ارتش تقدیر و طی حکمی وی را به سمت معاون نظارت، بازرسی و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش منصوب کرد.

حجت‌الاسلام قاضی، همچنین از ۳۰ سال خدمت صادقانه حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود رسولی معاون سابق نظارت، بازرسی و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است قدردانی کرد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *