رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظارت و ارزیابی، برای ارتقاء عملکرد مجموعه‌ها ضرورت دارد

17:01 - 10 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۲۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نظارت و ارزیابی مستمر در هر مجموعه‌ای را موثر و موجب ارتقای عملکرد دستگاه دانست.
- پانزدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه در جلسه روز قبل در باب اقدامات صیانتی و نظارتی گفت: وظیفه نظارتی و صیانتی از دستگاه، خصوصاً نیروی انسانی آن تکلیف همه معاونین، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی هست که نباید از آن غافل شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه نظارتی شورای معاونین مدون شده و بصورت دقیق اجرای آن شروع شده است و هر یک از معاونین، مسئول نظارت حوزه‌های قضایی معین شده خود می‌باشند که می‌بایست در بازه زمانی معین شده، بازدید‌ها و بازرسی‌های خود را بصورت میدانی و با حضور در حوزه قضایی انجام دهند و نتایج را با حضور مسئولین حوزه‌های تحت نظارت در شورای معاونین مستنداً ارائه نمایند تا درخصوص مشکلات و نواقص و ایرادات حوزه اتخاذ تصمیم و نکات قوت هم تقویت شود.

عتباتی خاطر نشان کرد: درجلسه امروز معاونین ناظر دو حوزه قضایی خوی و ماکو با حضور ویدیو کنفرانسی روسا و دادستان‌های این حوزه‌ها نسبت به تشریح عملکرد حوزه و مشکلات و نیاز‌های پیش رو ارائه گزارش نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

وی در پایان صحبت‌های خود نظارت و ارزیابی مستمر در هر مجموعه‌ای را موثر و کارساز و موجب ارتقای عملکرد دستگاه دانست.

شایان ذکر است اعضای شورای معاونین در این جلسه به بیان نکته نظرات خود درخصوص موضوع جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *