ریزش نخاله از کامیون در حال حرکت در بزرگراه یاسینی

12:32 - 10 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۱۷۶
ریزش نخاله از یک دستگاه کامیون در حال حرکت در سطح سواره رو مسیر یاسینی باعث ایجاد لغزندگی و خطر برای دیگر خودرو‌ها شد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، اسماعیل احسان پور اظهار داشت: در ساعت ۵ صبح رانندگان عبوری در مسیر یاسینی به شمال زیر پل متوسلیان شاهد ریزش نخاله از روی یک دستگاه کامیونت در حال حرکت بودند و مسیر خود را تغییر دادند.

وی گفت: این ریزش نخاله به علت عدم مهار صحیح حمل بار توسط راننده کامیونت بوده که باعث پخش شدن این نخاله‌ها در سطح سواره رو این بزرگراه گردید.

بلافاصله تیم بزرگراه‌های منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ در این محدوده حاضر و نسبت به توقف و توجه به راننده این کامیونت اقدام و نسبت به هدایت رانندگان به لاین صحیح با اشاره با سوت و راکت هماهنگی لازم را صورت دادند.
 
بیشتر بخوانید:

احسان پور افزود: راننده کامیونت مورد اعمال قانون قرار گرفت و راننده مکلف شد نخاله‌های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری نماید و همچنین جهت پاکسازی نهایی با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله عوامل شهرداری در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل اقدام نمودند.

وی گفت: رانندگان حمل بار در صورت حمل بار‌هایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آن‌ها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار اطمینان حاصل نمایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *