نصرتی: ورود عزت‌اللهی توفیق اجباری بود/ توقع‌ام از تیم ملی بیشتر است

14:10 - 12 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال خوب نتیجه گرفت، اما واقعیت به دلم ننشست؛ توقع‌ام از تیم ملی بیشتر است.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل سوریه در چارچوب دور نهایی مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بابت این پیروزی به تیم ملی تبریک می‌گویم؛ اما واقعیت این پیروزی به دلم ننشست. این نکته را نباید فراموش کنیم که ابتدای هر تورنمنتی کار برای تیم‌ها سخت است. برای مثال ژاپن در خانه خودش شکست خورد یا کره جنوبی متحمل مساوی شد. با یادآوری این شرایط تیم ملی خوب نتیجه گرفت، اما واقعیت به دلم ننشست. توقع‌ام از تیم ملی فوتبال بیشتر است.

وی افزود: بعد از چند وقت تیم ملی شرایط میزبانی داشت خوشحالم که در انتها نتیجه به نفع ما به پایان رسید. البته بازیکنان تیم ملی هم آنقدر به تکامل و بلوغ فکری رسیده‌اند که به کیفیت مسابقه و نحوه بازی خودشان اذعان داشتند. کادرفنی در نیمه دوم تصمیمات مناسبی گرفت و با تغییراتی که ایجاد کرد توانست روند تیم ملی را تغییر دهد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط فنی گفت: به نظرم جعفر سلمانی بازیکن با استعدادی است، اما در پست مدافع کناری نمی‌تواند موفق باشد و باید از او به عنوان وینگر استفاده شود. وینگرهای ایران مقابل سوریه روز پرفروغی نداشتند. البته جهانبخش توانست یک گل به ثمر برساند، اما  علی قلی‌زاده نتوانست خوب پیش برود. غیبت سردار آزمون روی عملکرد خط آتش تیم ملی تاثیرگذار بود و تیم ملی را مجبور به تغییر سیستم کرد.

نصرتی با اشاره به عملکرد سعید عزت‌اللهی گفت: مصدومیت میلاد سرلک توفیق اجباری بود تا عزت‌اللهی وارد مسابقه شود و عملکرد خوب خودش را نشان بدهد. او با پاس‌های قطری و مناسب روند تیم را تغییر داد. به نظرم او و محمدحسین کنعانی‌زادگان جزو بهترین‌های ایران بودند.

نصرتی با اشاره به رزومه اسکوچیچ در پایان گفت: الان زمان همدلی و کمک به تیم ملی کشور است. اسکوچیچ شاید رزومه بزرگی نداشته باشد، اما نتایج خوبی گرفته است و مهمتر از همه اینکه وقت زیادی صرف تیم ملی فوتبال می‌کند. مگر مربی بزرگ با رزومه، اینقدر برای ما وقت می‌گذارد؟ ناگلزمن و توخل هم از روز اول مربیان بزرگی نبوده‌اند و کم‌کم با نتایج خود نام‌شان را مطرح کردند. به نظرم به اسکوچیچ باید فرصت بیشتری داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *