آرمات: هر چهار تیم نیمه نهایی شانس قهرمانی دارند/ در ست دوم بازیکنان دچار غرور شدند

21:46 - 09 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۰۳۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: امیدوارم با شکست این تیم راهی فینال شویم.

- مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از راهیابی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان، اظهار داشت:

برای این بازی برنامه داشتیم و روی نقاط ضعف حریف کار کرده بودیم. در جریان بازی توانستیم با سرویس و دفاع خوب، سیستم دفاعی آرژانتین را از کار بینداریم.

وی ادامه داد: در ست اول بازی را بردیم، اما در ست دوم بازیکنانم دچار غرور شدند و دستوراتم را در زمین انجام نداند و نتیجه ست را واگذار کردیم. در ست سوم مجددا به بازی برگشتیم و بردیم.

آرمات درخصوص حریف بعدی ایران در مرحله نیمه‌نهایی، گفت: برای بازی مقابل لهستان برنامه داریم. نقاط قوت حریف را از کار می‌اندازیم و روی نقاط ضعفش کار می‌کنیم. امیدوارم با شکست این تیم راهی فینال شویم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران درپاسخ به این پرسش که آیا ایران شانس پیروزی مقابل لهستان و صعود به فینال را دارد؟ گفت: ۱۰۰ درصد شانس داریم. در بازی امروز مقابل آرژانتینی پیروز شدیم که دست کمی از لهستان نداشت. با این حساب توانایی شکست لهستان را داریم. البته این را هم بگویم که همه ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی شانس قهرمانی دارند. اما من بیشترین شانس قهرمانی را برای ایران می‌بینم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *