کاهش نرخ بیکاری در استان تهران در ۴ فصل متوالی

15:16 - 09 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۹۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با بیان اینکه در ارزیابی‌های صورت گرفته در چهار فصل متوالی کاهش نرخ بیکاری را در استان تهران شاهد بودیم گفت: برای اولین بار طبق اطلاعات مرکز آمار شاهد تحقق ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال در استان بودیم که در شهرستان ری ۱۴۶ درصد تحقق اشتغال را داشتیم.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان ری اظهار داشت: در شهرستان ری در ابعاد مختلف توسعه‌ای شاهد شکوفایی هستیم و مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان ری مجموعه‌ای خلاق و نوآور است.

استاندار تهران بیان کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته در چهار فصل متوالی کاهش نرخ بیکاری را در استان تهران شاهد بودیم و برای اولین بار طبق اطلاعات مرکز آمار شاهد تحقق ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال در استان بودیم که در شهرستان ری ۱۴۶ درصد تحقق اشتغال را داشتیم.

وی عنوان کرد: در ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های استان تهران فرمانداری ری رتبه نخست را کسب کرد که همدلی و وحدت در بین مسئولین شهرستان یکی از عوامل کسب رتبه برتر این فرمانداری است.

محسنی‌بندپی گفت: حوزه سرزمینی شهرستان ری وسیع است و نگاه ویژه‌ای برای ایمن سازی راه‌های شهری و روستایی این شهرستان می‌طلبد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *