گودرزی: می‌دانم منظور نکونام کیست، اما اسمی نمی‌برم/ امیدوارم او را در تیم ملی ببینیم

0:45 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۸۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان نسبت به اظهارات جواد نکونام واکنش نشان داد.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بسته نبودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد اظهار داشت: اگر پنجره نقل و انتقالاتی ما باز باشد فدراسیون می‌تواند اعلام کند. قطعا اگر چنین موردی بود فدراسیون می‌دانست. جای تعجب است که پنجره ما باز باشد و فدراسیون اعلام نکند و به ما هم خبر ندهد! سوال ما هم این است که اگر پنجره باز است چرا به باشگاه فولاد نمی‌گویند و اگر بسته است پس ما واقعیت را گفتیم. هر روز این موضوع را پیگیری می‌کنیم و هر روز به ما جواب می‌دهند که بسته است.

وی در مورد صحبت نکونام که مدعی شده عزیزی خادم به وی اعلام کرده پنجره فولاد باز است تاکید کرد: صحبت و مساعدت با واقعاً باز بودن پنجره فرق می‌کند. عزیزی خادم صحبت کرده و گفته مساعدت می‌کنیم تا ببینیم راه و روش چیست؟ چون ارکان قضایی این کار را پیگیری می‌کند، رئیس فدراسیون مساعدت کردند و گفتند این موضوع از طریق ارکان قضایی فدراسیون پیگیری شود. ضمن این که این پرونده در CAS در جریان است و یک طرفه باز نمی‌شود.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: اگر نکونام درست می‌گوید موضوع را از فدراسیون پیگیری کنید و ببینید صحت دارد یا نه؛ من می‌دانم قطعا بسته است. اگر باز باشد خوشحال می‌شویم و فکر نمی‌کنم کسی از این که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد باز باشد ناراحت شود، اما تا این لحظه هنوز چیزی از فدراسیون به ما ابلاغ نشده است.

گودرزی با اشاره به این که پنجره بسته در روند کار آن‌ها اخلال ایجاد کرده خاطرنشان کرد: اگر باز می‌شد در روند جذب بازیکن تسریع می‌کردیم. در حال حاضر شرایط ما به قدری سخت است که نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. اگر باز باشد به راحتی وارد مذاکره با بازیکنان داخلی و خارجی می‌شویم. در شرایط فعلی، اما بازیکن با ما قرارداد امضا نمی‌کند چرا که این نگرانی وجود دارد پنجره باز نشود. از این رو فکر نمی‌کنم صحبت‌های اینچنینی صحیح باشد و قطعا باشگاه در این خصوص اطلاع رسانی دقیق انجام می‌دهد.

وی در همین خصوص ادامه داد: سیاست باشگاه ما همیشه این است؛ در فرصتی که داریم با بازیکنان مورد نظر مذاکره کنیم، ولی بازیکنان به این موضوع واقف هستند که پنجره بسته یعنی چه. از این رو امروز قراردادی امضا نمی‌کنند که خدایی نکرده فردا روزی پنجره باز نشود و شش ماه پشت در‌های بسته بمانند. از این رو ما صحبت می‌کنیم و هماهنگی هم صورت می‌گیرد، ولی نه ما به آن‌ها قولی دادیم و نه آن‌ها به ما تعهدی دادند. در اصل پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم. اگر پنجره باز شد که به خواسته خود می‌رسیم، اما اگر نشد هم ما چیزی را از دست ندادیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد در مورد اظهارات نکونام مبنی بر مخالفت یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد با ادامه همکاری‌اش در این تیم تاکید کرد: من می‌دانم منظور نکونام کیست، اما چون اسم نبرده من هم اسمی نمی‌برم. صحبت نکونام محترم و درست، اما این که یک نفر اینقدر قابلیت داشته که در هیئت مدیره‌ای پنج نفره بخواهد تصمیم بگیرد و رای دیگر اعضای مستقل را بزند و کار را خراب کند خیلی بی منطق به نظر می‌رسد. یعنی در جمع ما یک نفر که با نکونام بد است آنقدر تاثیرگذار است که کار را خراب می‌کند. چنین چیزی عاقلانه به نظر می‌رسد؟ قطعا چنین چیزی امکان پذیر نیست و ما نمی‌پذیریم.

گودرزی ادامه داد: در جلسات هیئت مدیره مطلبی که بخواهد خلاف واقع باشد یا کارشکنی ایجاد کند مطرح نشده و اصلا در مورد نکونام چنین صحبت‌هایی مطرح نبود. نکونام زحمت زیادی برای مجموعه ما کشید و همیشه گفتیم که اولویت اول و دوم و سوم ما نکونام است. زمان، اما در حال از دست رفتن بود. اگر نکونام پای مذاکره می‌نشست و در مذاکره با هیئت مدیره به نتیجه می‌رسید کار بسته می‌شد. بالاخره یک سوءتفاهمی ما داشتیم و یک سوءتفاهمی نکونام داشت و در در این پروسه زمان در حال از دست رفتن بود.

وی با اشاره به این که باید جوابگوی مردم و مسئولان این باشگاه باشند تصریح کرد: اگر زمان بیش از این هدر می‌رفت و نمی‌توانستیم کار را مدیریت کنیم بازیکنان یکی پس از دیگری جدا می‌شدند. نمی‌توانستیم ساده انگاری کرده و زمان را از دست دهیم. چون بازیکنان در حال رفتن به دیگر تیم‌ها بودند. اگر به این شکل ادامه می‌دادیم هیئت مدیره زیر سوال می‌رفت و آنوقت بود که باید پاسخگو بوده و به خاطر تعلل جواب می‌دادیم. از این رو مجبور شدیم تصمیم گیری کنیم و با وجود این که باز هم در همان روز با نکونام صحبت‌های نهایی صورت گرفت و او نپذیرفت با مربی دیگری به توافق رسیدیم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد افزود: او دلایل خود را داشت. او در جلسه با ما هم گفت که پنجره باز است و ما به او گفتیم اگر پنجره از نظر شما باز است بیا و کار را شروع کن، ولی چون پنجره به واقع بسته بود نیامد. اگر پنجره نقل و انتقالاتی ما باز بود که مشکلی نداشتیم. یکی از نگرانی‌های این مربی همین پنجره بسته بود. حالا، ولی می‌گوید باز است و ما نمی‌دانیم. تا جایی که ما می‌دانیم پنجره بسته است، ولی امیدوارم زبان نکونام خیر باشد و پنجره ما را باز کنند.

گودرزی در پاسخ به انتقاد نکونام در مورد انتخاب ویسی برای تیمی قهرمان گفت: هر کسی نظر خود را دارد و نظرش محترم است. مگر در لیگ برتر ما افرادی نیستند که تیمشان نتیجه نمی‌گیرد و به تیم بالاتر می‌رود. ضمن این که ویسی در کارنامه اش قهرمانی دارد. این قابل کتمان نیست. با تیم‌های دیگر هم نتایج بدی نگرفته وپارامتر‌هایی برای انتخاب او وجود داشت. از طرفی هم ما و هم مدیرعامل باشگاه روی کارش دقت داریم. باید منتظر عملکرد او باشیم و سپس قضاوت کنیم. ما دعا می‌کنیم او هم مثل نکونام نتایج خوبی بگیرد و برای استان خوزستان مثمرثمر باشد. مگر می‌شود خودزنی کنیم. نکونام برای ما عزیر است مربی خوبی است و اگر زودتر به نتیجه می‌رسد تعامل صورت می‌گرفت و در کنار ما می‌ماند، ولی علاوه بر جدایی برخی بازیکنان نگران بسته بودن پنجره بود از این رو وقتی شرایط سخت شد مسئولیت را نپذیرفت و به او حق می‌دهم با بررسی شرایط تصمیم بگیرد. امیدوارم شاهد حضور او در تیم‌هایی بزرگتر از فولاد و تیم ملی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *