قارداشی: مهمترین چالش‌های سجادی در وزارت ورزش، مسائل مالی و بین‌المللی است

11:26 - 09 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۸۲۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون تنیس روی گفت: سجادی با گذراندن مراحل مختلف مدیریتی در ورزش به این جایگاه رسید و به نظر من او بهترین گزینه برای وزارت ورزش بود.
مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه حمید سجادی می‌تواند عملکرد موفقی یه عنوان وزیر ورزش داشته باشد یا خیر، اظهار داشت: خوشبختانه برای اولین بار است که فردی ورزشی که سابقه مدیریتی در ورزش هم دارد به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب می‌شود. سجادی با گذراندن مراحل مختلف مدیریتی در ورزش به این جایگاه رسید و به نظر من او بهترین گزینه برای وزارت ورزش بود.

وی افزود: من از قبل از سجادی شناخت داشتم و مطمئن هستم که تعامل خوبی بین او و روسای فدراسیون‌ها ایجاد خواهد شد. ضمن اینکه، چون سجادی از ورزش شناخت دارد اگر اطلاعات غلط هم به وی داده شود تاثیری در تصمیماتش نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد چالش‌های پیش روی سجادی در وزارت ورزش تصریح کرد: مهمترین چالش‌هاس سجادی در وزارت ورزش، مسائل مالی و همینطور بین‌الملل است. در خصوص مشکلات مالی می‌توان با یک مدیریت صحیح آن را تا حدود زیادی رفع کرد. یعنی اینکه اگر استانی به ورزشگاه ۲۰ هزار نفری احتیاج ندارد بی‌جهت چنین ورزشگاهی احداث نشود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *