نامه سلگی به سجادی در خصوص انتخابات هیئت رییسه فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری

11:45 - 09 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۸۱۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیر سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از عدم همکاری فدراسیون با وی برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی انتقاد کرد.

- فروردین ماه امسال بود که محسن سلگی، دبیر سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری در کنگره فدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا در امارات با کسب ۲۶ رای به عنوان کاندیدای هیئت رییسه فدراسیون جهانی (UCI) معرفی شد.

از همین رو وی اواخر تیر ماه با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری خواستار همکاری بابت گرفتن بلیت، اخذ ویزا و همچنین اسکانش شد، اما به ادعای خود سلگی با وجود گذشت بیش از یک ماه از این تاریخ هنوز مساعدتی از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت نگرفته است.

به هیمن خاطر سلگی برای پیگیری جدی‌تر این موضوع با ارسال نامه‌ای به سید حمید سجادی، وزیر جدید ورزش و جوانان ضمن اظهار نارضایتی از عدم همکاری فدراسیون با وی برای کسب یک کرسی مهم بین‌المللی، اعلام کرد که به دلیل زمان کم باقی مانده از حضور در کشور بلژیک برای شرکت در انتخابات هیئت رییه فدراسیون جهانی کناره‌گیری می‌کند.

سلگی همچنین در انتهای این نامه آورده که پس از گذشت سه ماه هنوز انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران به تایید فدراسیون جهانی درنیامده و امکان تعلیق وجود دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *