بیش از ۲۷۰ نفر با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه دیدار کردند

14:49 - 08 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۵۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از دیدار با بیش از ۲۷۰ نفر از مراجعه کنندگان خبر داد و گفت: این ملاقات‌ها توانسته از تشکیل بسیاری از پرونده‌ها جلوگیری کند اگر کسی رأی علیه اش صادر شده است تلاش می‌کنیم با اقناع، رأی صادره را بپذیرد و از پیگیری‌های بعدی خودداری کند و چنانچه حقی تضییع شده باشد پیگیری لازم صورت می‌گیرد.
- برنامه هفتگی ملاقات‌های مردمی توسلی زاده، رئیس کل دادگستری، امروز دوشنبه رأس ساعت ۸ صبح برگزار و به درخواست‌های مراجعان رسیدگی و دستورات قضایی لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: این ملاقات‌ها توانسته از تشکیل بسیاری از پرونده‌ها جلوگیری کند چرا که ما با رویکرد اقناعی با این موضوع برخورد می‌کنیم و اگر کسی رأی علیه اش صادر شده است تلاش می‌کنیم با اقناع، رأی صادره را بپذیرد و از پیگیری‌های بعدی خودداری کند و چنانچه حقی تضییع شده باشد پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این ملاقات‌ها که در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه و به منظور رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع برگزار شد، ۲۷۳ نفر از مراجعان درخواست‌های خود را مطرح کردند و دستورات لازم در خصوص درخواست‌های مطروحه صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: از جمله مهم‌ترین درخواست‌های حقوقی مطرح شده در این دیدارها تسریع در رسیدگی، رفع اطاله دادرسی، مرخصی زندانیان، مسائل خانوادگی و اجرای احکام و... بوده است.

لازم به ذکر است متناظر با این ملاقات، به دستور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در همه حوزه‌های قضائی تابعه و نیز سایر مجتمع‌ها دیدار مسئولین قضایی با مراجعین انجام می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *