بازدید رئیس کل دادگستری بوشهر از زندان دشتستان و اردوگاه کاردرمانی

15:53 - 08 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۴۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری بوشهر با همراهی تعدادی قضات، از زندان شهرستان دشتستان و اردوگاه کاردرمانی در استان بازدید کرد.
- علی جمادی، رئیس کل دادگستری بوشهر با همراهی تعدادی قضات، از زندان شهرستان دشتستان و اردوگاه کاردرمانی در استان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه تعدادی از مسئولین قضایی، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت وبه درخواست‌ها و مسایل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر نمود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بازدید از زندان برازجان و اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی به بازپروری و اصلاح زندانیان اشاره داشت و گفت: بازپروری و اصلاح زندانیان یکی از سیاست‌های زندان‌ها است و زندان‌ها در بازپروری زندانیان اقدامات و طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی به کار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خطاب به مسئولان زندان بر سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکرد‌های تربیتی در قبال زندانیان، مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره نمود و گفت: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال نماییم و از عفو‌ها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *