تصمیمی که باید از مدت‌ها قبل گرفته می‌شد/ مبارزه مجیدی با بازیکن سالاری و استقبال جالب هواداران استقلال

0:45 - 07 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۸۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مبارزه با بازیکن سالاری تصمیمی بود که باید از مدت‌ها قبل گرفته می‌شد، اما مجیدی مجبور شد روی گزینه‌های اصلی تیمش هم خط قرمز بکشد.

- تیم فوتبال استقلال برخلاف اظهارات فرهاد مجیدی که گفته بود هیچ بازیکنی نباید از این تیم جدا شود، دچار تغییرات زیادی شد. تا اینجای کار، هروویه میلیچ، محمد نادری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و مسعود ریگی از استقلال جدا شده‌اند.

میلیچ و دیاباته جزو گزینه‌های سرمربی استقلال نبودند و نمی‌توان جدایی آن‌ها را ناراحت کننده توصیف کرد. او دوست داشت همه بازیکنانش را حفظ کند و حتی علیه مدیریت باشگاه موضع گرفت، اما زمانی که به باشگاه رفت و رقم‌های درخواستی بازیکنان را دید تصمیم گرفت در این رابطه صحبت‌هایی انجام دهد تا آن‌ها به خودشان بیایند.

تا اینجای کار، سیدحسین حسینی، آرش رضاوند و سیاوش یزدانی قراردادشان را تمدید کرده‌اند، اما خبری از تمدید قرارداد ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی نبود؛ سه بازیکنی که در فصل گذشته جزو بازیکنان کلیدی استقلال بودند.

سرمربی استقلال در اولین روز تمرین آبی‌پوشان برای شروع فصل جدید اعلام کرد که به هیچ بازیکنی التماس نخواهند کرد و هر کسی ناراحت است می‌تواند برود. در شرایطی که تصور می‌شد هواداران استقلال از این تصمیم ناراحت شوند، اما استقبال گسترده‌ای از تصمیم سرمربی تیمشان کردند. مبارزه با بازیکن سالاری تصمیمی بود که باید از مدت‌ها قبل گرفته می‌شد، اما مجیدی مجبور شد روی گزینه‌های اصلی تیمش هم خط قرمز بکشد، مگر اینکه آن‌ها از خواسته‌های خودشان کوتاه بیایند. ریگی از استقلال جدا شد تا مجیدی نشان دهد در تصمیمش جدی است.

اسماعیلی و مطهری به شدت مورد غضب هواداران استقلال هستند و با توجه به اینکه در اردوی تیم ملی هستند باید دید در روز‌های آینده چه تصمیمی برای آن‌ها گرفته خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *