نامه روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خوزستان به وزیر بهداشت در خصوص محکومیت هتاکی به مدافعان سلامت

22:41 - 05 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۷۶۳
جمعی از روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خوزستان در نامه‌ای به وزیر بهداشت در خصوص محکومیت هتاکی به مدافعان سلامت، این اقدام را محکوم کردند.

-روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی آبادان، دزفول، شوشتر و بهبهان در نامه‌ای خطاب به  عین الهی وزیر بهداشت، نسبت به اتفاقات بازدید اخیر وزیر محترم از مراکز بهداشتی درمانی خوزستان واکنش نشان داده و هتک حرمت مدافعان سلامت را محکوم کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام.

حدود دو سال است که مدافعان سلامت در امواج سهمگین طوفان بلای ویروس منحوس کرونا با تمام توان و با جان و دل در تلاشند.

روز‌ها و شب‌های بسیار با فشار روحی و استرس شدید و مایه گذاشتن از تمام قوای ذهنی، جسمی و مالی برای آنان سپری شده و بسیاری ازاین مدافعان سلامت چه در حوزه مدیریتی و چه در واحد‌های عملیاتی، اداری، مالی و خدماتی از نعمت حضور در کنار خانواده به اندازه‌ای که لازم است محروم بوده و در میدان کارزار با این بلای خانمانسوز در حال کمک به مردم بوده اند.

هرکس اندک شناختی از دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز داشته یا به سوابق ایشان اشراف داشته باشد تایید می‌کند که ایشان شخصیتی عملگرا، پرتلاش، دلسوز و مدیری توانمند و لایق است که در ایجاد هماهنگی مدیریت کرونا در استان به عنوان دبیر ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان قهرمان و شهید پرور خوزستان نقش بی بدیلی ایفا کرده است.

ما روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خوزستان بنا به وظیفه ذاتی خود و با توجه به اینکه در این دوسال از نزدیک با این مسائل دست به گریبان بوده ایم، حمایت کامل خود را از ایشان و تلاش‌های همه جانبه شان اعلام نموده و انجام حرکات سیاسی غیر منصفانه آمیخته با هتک حرمت به مدافعان سلامت در بازدید اخیر حضرتعالی را شدیداً محکوم کرده و این هتاکی را هتک حرمت همه مدافعان سلامت استان و نادیده انگاشتن زحمات بی شائبه و تلاش‌های ارزشمند آنان می‌دانیم.

توفیق روز افزون حضرتعالی را همراه با پیروزی و سربلندی برای تمامی خادمین به مردم در حوزه سلامت از درگاه خداوند بزرگ مسئلت داریم.

دکتر شکرالله سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دکتر علی قمیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول

دکتر مجتبی کلانتر رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر

دکتر رمضان احدی رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *