رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رکورد موارد بستری بیماران کرونایی در آمریکا

13:39 - 05 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۶۷۰
بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان‌های آمریکا به بیشترین میزان خود در ۸ ماه اخیر رسیده است.

مقامات بهداشتی آمریکا گزارش دادند در شبانه روز گذشته شمار بیماران کرونایی که در بیمارستان بستری هستند به ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش رویترز، آمار ارائه شده از سوی اداره بهداشت و خدمات انسانی آمریکا نشان می‌دهد که این بیشترین رقم از ۸ ماه پیش تاکنون به شمار می‌رود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این نهاد آمریکایی، طی یک ماه اخیر موارد بستری بیماران کرونایی در این کشور ۲ برابر شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا نیز گزارش داده که در حال حاضر به طور متوسط در هر ساعت بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این کشور پذیرش می‌شوند.

شمار بیماران بستری شده کرونا در آمریکا در ماه ژانویه به بیشترین میزان خود رسید و در روز ۶ ژانویه شمار بیماران بستری شده کرونایی در این کشور به رقم  ۱۳۲ هزار و ۵۱ نفر رسید.

از ماه جولای و به دلیل شیوع سویه دلتای کرونا، آمار مبتلایان و قربانیان در آمریکا بار دیگرر با جهش همراه شده است؛ کانون شیوع ویروس کرونا در حال حاضر مناطق جنوبی آمریکا هستند اما در سراسر این کشور روند بستری بیماران کرونایی به شدت افزایش یافته است.

ایالت‌های فلوریدا، تگزاس و کالیفرنیا در حال حاضر بیشترین موارد بستری بیماران کرونایی را به خود اختصاص داده اند.

در ایالت‌های آلاباما، فلوریدا و جورجیا نیز ۹۵ درصد از تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها را بیماران کرونایی به خود اختصاص داده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *