رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طیبی سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد شد

15:16 - 04 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۵۱۵
هدایت تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به مربی پیشین تیم ملی کشورمان سپرده شد.

- طبق اعلام روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعباس لشگری رئیس این مرکز گفت: پس از بررسی‌های لازم، هدایت تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور به بهنام طیبی که از قهرمانان و پیشکسوتان خوشنام این رشته به شمار می‌آید و سابقه مربیگری تیم ملی را هم در کارنامه دارد، سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته، با شایستگی نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد، افزود: امسال تلاش می‌کنیم هر دو تیم کشتی فرنگی و آزاد دانشگاه آزاد اسلامی، پُرقدرت‌تر از فصل گذشته در لیگ برتر شرکت کنند و روی سکو بایستند. شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به رشته‌های ورزشی مدال‌آور کشورمان در المپیک توجه ویژه‌ای دارد و این در حالی است که کشتی، ورزش اول ایران به شمار می‌آید.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه شش مدال از هفت مدال کاروان المپیک ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از سوی دانشجویان و ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی کسب شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در عرصه ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی خوش درخشیده است و امیدواریم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم شاهد افتخارآفرینی دانشجویان و قهرمانان این دانشگاه باشیم.

هدایت تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در فصل گذشته لیگ برتر بر عهده علیرضا رضایی بود.


برچسب ها: کشتی آزاد کشتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *