دعوت رئیس کل دادگستری کرمانشاه از جامعه پزشکان برای حضور در ستاد صبر

17:01 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۲۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری کرمانشاه از جامعه پزشکان برای حضور در ستاد صبر دادگستری این استان دعوت بعمل آورد و گفت: پزشکان در ایجاد اعتماد عمومی بسیار تأثیرگذارند.
- توسلی زاده با حضور در سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه به مناسبت روز پزشک، ضمن تبریک این روز به جامعه پزشکان بر نقش مهم و تأثیرگذار این قشر در تأمین سلامت و تولید ثروت در جامعه تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: خدمات ارزنده نظام پزشکی و جامعه پزشکان خصوصا در این ایام بیماری کرونا چنان هویداست که تقدیر از این قشر را بر همگان لازم کرده است.

توسلی زاده با اشاره به اهمیت کار پزشکان تأکید کرد: جامعه پزشکان در درجه اول با جان مردم سروکار دارند و بر همگان روشن است بهترین نعمتی که خداوند به انسان داده، نعمت حیات است و شما پاسدار این نعمت هستید.

وی با اشاره به این مهم که حجم عظیمی از روابط اجتماعی در رابطه پزشک با مردم تعریف می شود یادآور شد این ظرفیت می تواند به فرصتی تبدیل شود که از آن در جهت اعتمادسازی و جلب اعتماد عمومی از آن استفاده کرد. پزشک با رابطه عاطفی با بیمار می تواند به لطافت جامعه کمک کند و این می تواند یکی از دستاوردهای ارزنده اجتماعی باشد.

توسلی زاده با توصیه به سازمان نظام پزشکی در خصوص مراجعه افراد به آنها گفت: تا جایی که ممکن است تلاش کنید اختلافات حوزه پزشکی را به سازش بکشانید و با اقناع مردم و مراجعه کنندگان بهترین راه اداره جامعه را در پیش گیریم.

وی اضافه کرد: اقناع مردم و مراجعه کنندگان از آسیب های بعدی جلوگیری خواهد کرد و این مهم نیازمند ارتباط بهتر با مردم است.

توسلی زاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه معتقد به سیاست کیفری افتراقی در قبال پزشکان هستیم گفت: معتقدیم صاحبان علم و اندیشه دارای کرامت هستند و لحظات آنها ارزشمند است و هرگز راضی نمی شویم که وقت این افراد در راهروهای دادگاه به جهت بزه غیر ارادی گرفته شود.

وی در پایان ضمن تقدیر مجدد از خدمات پزشکان و تمامی کادر درمان در ایجاد سلامت برای جامعه، از دیگر خدمات این قشر احراز تقصیر جزایی برای دستگاه قضایی دانست و از آن نیز تشکر کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *