دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان خاوران

15:18 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۲۲۱
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند ۲ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خیابان خاوران خبر داد و گفت: در این رابطه یکی از سارقان دستگیر و دستگیری متهم دوم در دستور کار قرار دارد
- محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ  اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های سواری در خیابان خاوران شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه قرار گرفت و مشخص شد که سارقان خودرو ۲ نفر بوده که شب هنگام با استفاده از تاریکی هوا، خودرو‌هایی که ایمنی کمتری دارند سرقت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات محلی یکی از سارقان شناسایی و مشخص شد مخفیگاه متهم در همان خیابان خاوران واقع شده است و متهمان بلافاصله پس از سرقت، خودرو‌های سرقتی را به مخفیگاهشان انتقال می‌دهند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی یکی از سارقان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۳ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم به ۱۱ فقره سرقت با همکاری همدستش معترف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گفته جلینی تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *