بازداشت ۲ مالخر موتورسیکلت

14:28 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۲۰۲
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری مالخر موتورسیکلت و کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
- هوشنگ کاکاوندی رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: از ابتدای سال جاری روند وقوع سرقت موتورسیکلت‌های گران قیمت در محدوده پارک شهر به صورت چشمگیر و نگران کننده‌ای رو به افزایش بود؛ براین اساس کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت موتورسیکلت پایگاه هفتم با همکاری ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار رصد‌های اطلاعاتی و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: برابر یافته‌های پلیسی مشخص شد شهروندان در ساعات پایانی روز برای تفریح و بعضاً ورزش کردن به همراه خانواده به پارک مراجعه و اقدام به پارک موتورسیکلت‌های خویش به صورت نامنظم در خیابان‌های ضلع جنوبی و شمالی پارک می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان نیز با سوء استفاده از غفلت و کوتاهی مالکان موتورسیکلت‌ها و عدم حضور نگهبان، اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و به طور میانگین در طول شبانه روز ۲ الی ۳ دستگاه موتورسیکلت از اطراف پارک شهر به سرقت می‌روند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه یکی از موتورسیکلت‌های سرقتی در استان شمالی کشور کشف شد، ابراز داشت: در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی متصرف موتورسیکلت دستگیر و اظهار داشت که موتورسیکلت را از فردی خریده است.

این مقام انتظامی گفت: با دستگیری فروشنده موتورسیکلت وی به ۵ فقره مالخری و تغییر ارکان موتورسیکلت و فروش آن‌ها معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی، موتورسیکلت‌های تغییر نمره کشف و به همراه متهمان به تهران منتقل شدند.

به گفته کاکاوندی متهمان با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای کشف جزئیات پرونده قرار دارند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *