«کشتی نجات» به چاپ دوم رسید/ استقبال خانواده‌ها و والدین از کتاب کار محرم

18:45 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۱۶۰
کتاب «کشتی نجات»؛ بسته داستان‌بازی‌های محرمی که ابتدای محرم، منتشر شده بود، با استقبال خوب خانواده‌ها و مخاطبان، به چاپ دوم رسید.

- کتاب «کشتی نجات»؛ بسته داستان‌بازی‌های محرمی که ابتدای محرم، منتشر شده بود، با استقبال خوب خانواده‌ها و مخاطبان، به چاپ دوم رسید.

بنابرین گزارش، کتاب کارِ داستان‌بازیِ «کشتی نجات» که به همت مجموعه «خانه هم‌بازی» وبرای ارائه به مربیان و مادران طراحی شده، به‌طور ویژه متناسب با ایام محرم و صفر و البته همراه با قابلیت استفاده در سایر ایامآماده شده است و بازی‌ها و ماجراداستان‌هایی را به مخاطب خود معرفی می‌کند تا لحظات حضور مربییا مادر را در کنار کودکان در مکان‌هایی مانند هیئت‌ها، مجموعه‌های فرهنگی-تربیتی، کلاس‌ها و... پُربار سازد.

علاوه بر این، کودکان را با برخی از مفاهیم بنیادی مرتبط با هدف قیام اباعبدالله (ع) آشنا می‌کند و به این منظور، در روندی ماجرایی، وقایعی از دل تاریخ و موقعیت‌هایی در دوران معاصر گزینش شده‌اند که به نحوی با واقعه عاشورا و ایام محرم و صفر پیوند دارند. روایت این وقایع در دنیایی داستان‌گونه، مخاطب کودک و نوجوان را وارد آن ماجرا می‌کند و سپس با بازی‌های حرکتی و هنری، هدف داستان و بازی را در ذهن و جان او ماندگار می‌کند.

این کتاب با طراحی۱۲ بخش مجزا درقالب داستان‌بازی براساس وقایع تاثیرگرفته از عاشورا در جهان اسلام به ارتباط هرچه بیشترکودکان و نوجوانان با مفهوم قیام امام حسین (ع) کمک می‌کند. درهربخش، مربی بعداز آشنایی با اهداف و واقعه به تعریف داستان و اجرای بازی می‌پردازد.

در همه ابن بخش‌ها بازی مکمل ماجرای داستانی است و بچه‌ها با نقش گرفتن در متن واقعه وارد قصه می‌شوند. محتوای کتاب به نحوی است که باخلاقیت والدین ومربیانمی‌تواند پاسخگوی نیاز نوجوانان تا سن ۱۶ سالگی نیزباشد.

براساس این گزارش، کتاب «کشتی نجات» که ناهیدکریمی ونرگسکاهانینویسندگی و مصطفینادری‌پور، تصویرگری و زینب‌الساداتحسینی طراحی بازی‌های آن را برعهده داشته‌اند، در ۱۲۰ صفحه، شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۳۵ هزار تومان توسط انتشارات «راه یار» روانه بازار نشر شده است و علاقمندان علاوه برکتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *