رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کوچک‌زاده: توان مقابله با بخش دولتی را نداریم/ بودجه را پارسال گرفتند، ولی تغییری در زمین ایجاد نکردند

10:22 - 04 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۱۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: قیمت‌های فوتبال بی رویه افزایش پیدا می‌کند و در چنین شرایطی بخش خصوصی توان مقابله با تیم‌های دولتی را ندارد.

فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد یارگیری و شرایط آماده‌سازی تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: بازیکنان ما اغلب ماندند و همانطور که اطلاع رسانی کردیم چند بازیکن جدید به خدمت گرفتیم. چند بازیکن دیگر هم در لیست ما حضور دارند، ولی به دلیل قیمت‌های نجومی سعی کردیم چراغ خاموش جلو برویم و خیلی شلوغش نکنیم. با شروع تمرینات مراحل آماده سازی را آغاز خواهیم کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به مشکلات زمین چمن ورزشگاه وطنی خاطرنشان کرد: زمین چمن اصلا وضعیت خوبی ندارد و ما نمی‌دانیم زمین بازی را با شروع مسابقات در اختیار خواهیم داشت یا خیر. ما تیم قائمشهری هستیم و نمی‌شود در تهران یا شهر دیگری بازی کنیم. باید مسئولان شرایط را آماده کنند چرا که اگر شرایط فراهم نشود میزبانی را از دست می‌دهیم. با این حال به دنبال زمین دیگری در شمال ایران بودیم تا در شهر همسایه بازی‌ها را برگزار کنیم؛ ولی هیچ زمینی که مورد تایید سازمان لیگ باشد پیدا نکردیم. تعجب می‌کنم این استان یک زمین مناسب برای حضور در لیگ برتر ندارد!

مدیر تیم فوتبال نساجی ادامه داد: مسئولان تیم و حتی خودم نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های زیادی انجام دادیم. ولی هیچ فایده‌ای نداشت. هنوز یک پیمانکار مشخص که طرف حساب ما باشد انتخاب نشده است. معمولا در این قبیل مسائل شخص یا گروهی از باشگاه به اداره تربیت بدنی معرفی می‌شود و با کمک دیگر نهاد‌های مرتبط کارگروهی تشکیل شده و کار پیش می‌رود، ولی تاکنون فقط یک تکه از چمن مصنوعی را برداشتند که صورت خوشی ندارد.

کوچک‌زاده با اشاره این که دیگر استان‌ها کار تغییر زمین چمن مصنوعی به طبیعی را به سرعت پیش می‌برند تصریح کرد: ما می‌دانیم امکانات محدود است، ولی برای زمین بودجه مشخصی وجود دارد و باید این مبلغ در اختیار پیمانکار قرار بگیرد. می‌دانم دیگر استان‌ها کار را پیش برده‌اند. اگر بحث بودجه مطرح است که بودجه را فصل قبل در اختیارشان قرار دادند. پس مسئله بودجه نیست بلکه عدم هماهنگی است. این چیز‌ها دست باشگاه نیست، ولی متاسفانه باشگاه لطمه می‌خورد. زمین تحت اختیار اداره ورزش و جوانان است و آنها باید اقدام کنند.

وی ادامه داد: زمین شهید وطنی تحت اختیار دولت است و در اختیار حدادیان نیست که کاری برایش انجام دهد. ما در مواردی که به مالک باشگاه مربوط است مشکل نداشته و با کمک حدادیان هیچ مشکل نرم افزاری و سخت افزادی ندارم. زمین تمرین خوبی در اختیار ما است و امکانان خوبی داریم، ولی این امکانات در تهران است و در قائمشهر مسئولان استان چنین شرایطی ایجاد نکردند.
مدیر تیم در مورد روند کند یارگیری‌ها در این تیم تاکید کرد: حدود ۸۰ در صد از بازیکنان فصل قبل مانده اند و خواسته الهامی هم حفظ استخوانبندی تیم بود. این تصمیم خوبی است و ما استقبال کردیم. در برخی پست‌ها نیاز به تقویت بود و با نظر سرمربی بازیکن جذب شد البته در جنگی نا برابر یارگیری می‌کنیم چرا که تیم نساجی را یک فرد به شکل خصوصی اداره می‌کند و باید با تیم‌هایی رقابت کنیم که از منابع مالی دولتی برخوردارند.

کوچک‌زاده با گلایه از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها گفت: بازیکنی که فصل قبل ۵۰۰ میلیون تومان می‌گرفت امسال ۵ میلیارد تومان می‌خواهد. ما چطور در بخش خصوصی چنین منابعی را تامین کنیم؟ قیمت‌ها واقعا نجومی است. بازیکن که از پول بیشتر بدش نمی‌آید، ولی وقتی نظارتی نیست برخی وارد فوتبال می‌شوند و قیمت‌های کاذب ایجاد می‌کنند. ما هم از این که مربی و بازیکن پول خوب بگیرند بدمان نمی‌آید، چون ما هم از بدنه همین فوتبال هستیم، ولی این افزایش قیمت باید منطقی باشد در حالی که کاذب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *