شوک اوج گیری کرونا به آمریکا؛ تلفات روزانه هزار تایی شد

13:47 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۰۹۸
ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر اوج گرفته و این کشور برای نخستین بار از ماه مارس میزان تلفات روزانه به هزار نفر رسیده است.

به تازگی هزار مورد مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در آمریکا به ثبت رسید.

به گزارش دیلی میل، برای سومین روز متوالی و برای نخستین بار از ماه مارس تاکنون میانگین مرگ و میر روزانه کرونا در آمریکا به بیش از هزار نفر رسیده است.

 

اوج گیری دوباره کرونا در آمریکا

 

همچنین این رقم در مقایسه با آمار ۲۴۸ نفر در ۴ هفته گذشته، افزایشی ۳۰۷ درصدی را تجربه می‌کند.

شمار مبتلایان روزانه آمریکا نیز به ۲۲۹ هزار و ۸۳۱ نفر رسیده است؛ این رقم در مقایسه با آمار ابتلای روزانه آمریکا رشدی ۱۶۱ درصدی را شاهد بوده است.

 

اوج گیری دوباره کرونا در آمریکا

 

بر اساس تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته، میانگین ۷ روزه ابتلا در آمریکا به میانگین ۱۵۰.۹۸ نفر رسیده و این در حالی است که ۴ هفته پیش این میانگین حدود ۵۷.۴۴۶ بوده است.

این میانگین علاوه بر این بیشترین میانگین اعلام شده از اواخر ماه ژانویه تاکنون به شمار می‌رود که در آن میانگین ۷ روزه ۱۵۰.۹۶۰ بوده است.

 

اوج گیری دوباره کرونا در آمریکا

 

اطلاعات منتشر شده از سوی مقام‎های بهداشتی آمریکا حاکی از افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در این کشور است؛ مقام‎های ایالت‌هایی مانند کنتاکی و تنسی گزارش دادند که آمار بستری بیماران کرونایی در این ایالت‌ها طی روز‌های اخیر رکورد زده است.

 

اوج گیری دوباره کرونا در آمریکا

 

در آلاباما نیز تعداد بیماران کرونایی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، از میزان تخت‌های موجود در بخش‌های «آی سی یو» فراتر رفته و ۵۳ درصد از موارد بستری در بیمارستان‌های این ایالت را بیماران کرونایی تشکیل می‌دهند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *