اشتراک‌گذاری‌های دردسرآفرین

14:26 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۸۹۰
انتشار شایعات، مطالب غیرواقعی به چالشی جدی در فضای مجازی تبدیل شده که بهتر است بدانید انتشار برخی پیام‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیگرد و تبعات قانونی دارد.

- مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نوشت: در فضای بسیار وسیع اینترنت هر فردی این امکان را دارد تا به راحت‌ترین شکل ممکن اقدام به نشر محتوا در فضای مجازی کند و تفکرات، اندیشه‌ها، سلایق و علاقه‌مندی‌های خود را با سایرین به اشتراک بگذارد. در این میان انتشار شایعات، مطالب غیرواقعی، دروغین، توهین‌آمیز و محتوای غیرمجاز و غیراخلاقی به چالشی جدی فضای مجازی تبدیل شده است.

این موضوع سبب شد تا قوانینی برای نظارت بر محتوای فضای مجازی وضع شود تا از انتشار محتوا‌هایی که با منافع و قوانین کشور در تضاد است جلوگیری شده و با متخلفان برخورد شود. بهتر است بدانیم هر پیامی که به دستتان می‌رسد شاید از نظر شما جالب، قابل‌تأمل و یا بامزه باشد، اما اگر شما هم از افرادی هستید که دست به اشتراک‌گذاری خوبی دارید و هر خبر و پیامی را بدون اینکه به محتوای آن توجه کنید منتشر می‌کنید؛ بهتر است احتیاط کنید و بدانید که انتشار برخی پیام‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیگرد و تبعات قانونی دارد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3228756_414.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *